Casss Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 In welke programmeertaal word het geschreven? But KUTGW Ziet er trouwens nice uit Delphi 6. Visual Basic is goed, maar ik erger me altijd aan dat .net wat mijn school PC's niet hebben. VB2010 als ik het zo goed bekijk, Ja design ziet er toppie uit, Daar gaat het eigenlijk niet om. Vind het meer om de inhoud gaan Ach, het design is het eerste contact, anders had ik wel een DOS applicatie gemaakt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Het nieuwe design ziet er vele beter uit. Het is natuurlijk zeer belangrijk dat je programma er goed uit ziet. Dat zorgt er al voor dat mensen het makkelijker zullen downloaden. KUTGW Reageren
Casss Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) Het nieuwe design ziet er vele beter uit. Het is natuurlijk zeer belangrijk dat je programma er goed uit ziet. Dat zorgt er al voor dat mensen het makkelijker zullen downloaden. KUTGW Dankje. LIJN Het lijkt me een goed idee om een gestuctureerd systeem bedenken omtrend het maken van de scripts. (WTF Veel te veel dure woorden) Ik heb namelijk nog geen een script terug gekregen. Zie hoofdpost Bewerkt: 19 februari 2011 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.