Gta Ripper Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Iemand kritiek? Ik upload hem zo weer in mijn PSD topic. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Een redelijke signature. Goede kleuren gebruikt en daardoor de render mooi ingeblend. De signature vind ik wel wat té overbelicht. Belichting is mooi, maar ik denk dat iets te veel van het goede is. Daarnaast denk ik dat een border van 1 px (donker paars?) hier wel redelijk goed bij past. Ik vind het altijd zonde als er geen border om zit. Overigens vind ik de tekst niet goed. Het valt erg op, wat niet de bedoeling is. Het font, de grootte, de kleur en de helderheid zijn niet goed naar mijn mening. Wel mooi gedaan, ik geeft het een 7. Overigens mooi initiatief, dat .psd topic. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik vind je signature eigenlijk wel goed gelukt, de effecten zijn mooi, en de belichting zou ook geslaagd zijn als je aan de onderkant geen lichtpunt had gemaakt. De sig is ook te klein, en hij lijkt nog niet helemaal af. Dat komt omdat (zoals visser al zei) omdat er geen border omzit, en omdat de tekst eigenlijk zo klein is, dat het niet eens opvalt. De tekst is ook niet leesbaar. Het is goed dat je de .PSD nog hebt, want nu kan je hem nog afmaken. Veel succes ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.