Gta Ripper Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) Succes! Vragen en opmerkingen zijn welkom. Bewerkt: 22 februari 2015 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 Succes! Bedankt! Zouden we een iets groter plaatje mogen, ik kan hier niets van lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 Fixed, ik kon geen goede host vinden voor grote afbeeldingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 Waarom zie ik helemaal geen afbeelding, maar wel zo'n klein vierkantje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) Waarom zie ik helemaal geen afbeelding, maar wel zo'n klein vierkantje? Geen idee, bij mij is hij gewoon zichtbaar.. Iemand anders met dit probleem? Edit: Fixed. Bewerkt: 2 februari 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Veel beter Ziet er een nette tutorial uit. Ik zal straks wel wat proberen en eventueel een outcome posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Nice, tut. Ik heb hem gevolgd en een klein paar aanpassingen gedaan maar ik vind de jouwe nog steeds de mooiste. Outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Dankjewel voor je resultaat. Als je een mooier resultaat wilt raad ik aan een vrij donkere stock te gebruiken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2011 Goeie tutorial Ik heb deze signature deels met jouw tut gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.