illnino Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Hoe kunt je kleren uit doen? zoals bijvoorbeeld uw bovenlijf bloot laten? ik had ook zo'n doekske voor mn mond, ma ik krijg da niet meer weg weet iemand hoe je dat weg moet doen?? let me know- grtz ill niño Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 MOet je in de kleding kast en dan op remove items drukke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eyzos Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Kledingkast-> Remove Items Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Smoke Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 EN dan wat voor soort kledingtype en dan yes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nu we het toch over kleren in SA hebben, kan iemand mij vertellen wanneer je kleren kan kopen bij Didier Sachs? Alvast Bedankt, Meneer Euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Na de missie: End of the Line als ik het goed heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nu we het toch over kleren in SA hebben, kan iemand mij vertellen wanneer je kleren kan kopen bij Didier Sachs?Alvast Bedankt, Meneer Euro nadat je terug in LS bent. Kon je dacht ik kleren kopen bij de DS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Oke bedankt! Vind het eigenlijk best wel jammer dat ze dat aan het eind van de Game doen! Zou wel eens een paar missie's, willen doen met een pak aan! Zoals; Saint Mark Bristo's! Bewerkt: 2 juli 2005 door Meneer Euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 weetj waar je mooie kleren kan halen: bij train hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 weetj waar je mooie kleren kan halen: bij train hard En wat is "train hard"? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 weetj waar je mooie kleren kan halen: bij train hard En wat is "train hard"? :blink: dat is gewoon pro-laps, train hard is de reclameslogan van pro-laps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 sub-urban is een leuke winkel kun je veel kleren kopen die bij je gang passen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 weet iemand ook waar een vissershoedje krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Ik zie dat je zo zwarte kan kopen in zip voor 20 dollar (thanks dragon) Bewerkt: 5 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.