markoes Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Hallo, Ik heb zojuist nieuwe speakers gekregen maar ik weet niet wat voor soort kabel er in moet naar de vesterker Uploaded with ImageShack.us als iemand dit weet zou ik dat graag willen weten alvast bedankt groetjes Markoes Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Als je er een eventueel merk en alles bij wilt zeggen kan het helpen Als ik zo er snel naar kijk lijkt het me een x.xMM jack ingang, maar dat is echt een wilde gok. Er zaten geen kabels bij toen je hem kreeg? Reageren
markoes Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Als je er een eventueel merk en alles bij wilt zeggen kan het helpen Als ik zo er snel naar kijk lijkt het me een x.xMM jack ingang, maar dat is echt een wilde gok. Er zaten geen kabels bij toen je hem kreeg? Het merk is Marquant Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Die lijkt mij, maar ik heb weer geen idee hoe deze kabel heet, waarschijnlijk hangt die wel bij het onderdelen huis Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Hoe oud zijn die speakers al? Het zou kunnen dat je er gewoon ouderwets koperen draadjes in moet proppen. Reageren
markoes Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Die lijkt mij, maar ik heb weer geen idee hoe deze kabel heet, waarschijnlijk hangt die wel bij het onderdelen huis deze kabels passen niet Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Hoe oud zijn die speakers al? Het zou kunnen dat je er gewoon ouderwets koperen draadjes in moet proppen. Lijkt mij ook. Niet dat het ouderwets is. Veel speaker sets die niet specifiek voor de pc bedoeld zijn hebben dat. Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Dopjes losdraaien, kabels door het dopje heen, vastmaken aan de connector, dopje er weer opdraaien, en klaar is kees. Volgens mij is het zo'n systeem. Reageren
markoes Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Dopjes losdraaien, kabels door het dopje heen, vastmaken aan de connector, dopje er weer opdraaien, en klaar is kees. Volgens mij is het zo'n systeem. ik kijk wel even Reageren
Kryziek Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Dopjes losdraaien, kabels door het dopje heen, vastmaken aan de connector, dopje er weer opdraaien, en klaar is kees. Volgens mij is het zo'n systeem. ik kijk wel even Klopt, en anders kan het met de banaanstekkers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.