treindom Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Hallo, Ik ben in 1 server al alles geweest. Van chaufeur tot stunter. Van racer tot politie chief. Maat nu wil ik iets nieuws. Een nieuwe faction waarbij je lekker veel kan doen. Maar ik kan zelf niks bedenken. En als ik google dat lukt het me ook niet dus mischien hier iemand een leuk idee. Zet het hier neer of PM het me als je wilt dat echt alleen ik het weet. Ik heb voor jullie even wat dingen zetten die ik al heb gedaan / gehad. Auto Tuners Politie Medics Fire departement Truckers Boeren Sunt team Maffia Racer Gemeente Gang - Zoals Grove en Ballas Dus nu zoek ik dus iets niet van dat rijtje. Maar ik weet niks. Dus zeg maar jou idee. Groeten. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 (bewerkt) Dubbelposten is niet toegestaan. Edit gewoon jou post. Om maar even een antwoord te geven. - Kapitein >>> Door Big Boss: Net zoals moderator gedrag niet is toegestaan <<< EDIT: Dat is waar. Ik kon het niet laten om het even te vertellen aan hem. :$ Bewerkt: 4 februari 2011 door Megadreams Reageren
treindom Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Dubbelposten is niet toegestaan. Edit gewoon jou post. Om maar even een antwoord te geven. - Kapitein MmM Nee in de server is niks op het water te doen. en daar komt geen verandering in dus geen goed idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.