Jump to content

wapens weg bij 110% zeemom

sietsebrouwer

Recommended Posts

hallo.

ik heb laatst voor de gein even de 100% save gam evan zeemon gedownload alleen ik heb een vraagje erover

....als je begint zit je elke keer met al die wapens die niet op kunnen ook als je doodgaat krijg je ze weer... hoe kan ik van ze afraken zonder ze in te wisselen bij ammu nation voor andere wapejs

Delen op andere websites

dat lukt dus niet....... die kerel heeft waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de kogels niet opkunnen ofso

Nu je het zegt, ik heb hem 100% uitgespeeld en ik kan mijn geweren ook niet leegschieten en ik heb geen cheats gebruikt.

Delen op andere websites

dat lukt dus niet....... die kerel heeft waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de kogels niet opkunnen ofso

Nu je het zegt, ik heb hem 100% uitgespeeld en ik kan mijn geweren ook niet leegschieten en ik heb geen cheats gebruikt.

Als je SA 100% hebt uitgespeeld krijg je Infinite Ammo. Dat houdt dus in: oneindig kogels ;)

Delen op andere websites

dat is dus irritant dat je kogels niet opkunnen ik wil namelijk andere wapens..sorry van het dubbel posten dat wist ik niet...

dan koop je toch gewoon andere wapens in de winkel.... :rolleyes: Dat is toch niet zo'n probleem???

Delen op andere websites

Ja, als je SA 100% hebt uitgespeeld, dan krijgt oneindige ammo. Maar volgens mij kan je ze dan nog gewoon wisselen bij Ammu Nation! Gewoon een ander wapen kopen daar, en dan vervangt ie hem vanzelf! B)

Delen op andere websites

Jeetje zeg, als je er zoveel problemen mee hebt dat je oneindig veel ammo hebt dan ga je toch zelf het spel uitspelen ;).

Zo moeilijk is dat niet en het is nog leuker ook, dan weet je temminste het verhaal echt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...