sietsebrouwer Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 hallo. ik heb laatst voor de gein even de 100% save gam evan zeemon gedownload alleen ik heb een vraagje erover ....als je begint zit je elke keer met al die wapens die niet op kunnen ook als je doodgaat krijg je ze weer... hoe kan ik van ze afraken zonder ze in te wisselen bij ammu nation voor andere wapejs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sietsebrouwer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 niemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Leegschieten :lol: Een andere manier zou ik ook niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sietsebrouwer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat lukt dus niet....... die kerel heeft waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de kogels niet opkunnen ofso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Wat maakt het uit dat je wapens hebt met veel kogels? Dat is toch juist leuk? Je mag trouwens niet dubbel posten sietsebrouwer maar omdat je nog nieuw bent heb je waarschijnlijk nog niet de regels gelezen,zie hier: De regels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat lukt dus niet....... die kerel heeft waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de kogels niet opkunnen ofso Nu je het zegt, ik heb hem 100% uitgespeeld en ik kan mijn geweren ook niet leegschieten en ik heb geen cheats gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat lukt dus niet....... die kerel heeft waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de kogels niet opkunnen ofso Nu je het zegt, ik heb hem 100% uitgespeeld en ik kan mijn geweren ook niet leegschieten en ik heb geen cheats gebruikt. Als je SA 100% hebt uitgespeeld krijg je Infinite Ammo. Dat houdt dus in: oneindig kogels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sietsebrouwer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat is dus irritant dat je kogels niet opkunnen ik wil namelijk andere wapens..sorry van het dubbel posten dat wist ik niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat is dus irritant dat je kogels niet opkunnen ik wil namelijk andere wapens..sorry van het dubbel posten dat wist ik niet... dan koop je toch gewoon andere wapens in de winkel.... :rolleyes: Dat is toch niet zo'n probleem??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 me die zeemon file was gecheated dacht ik stond bij stats fullclip zal hij wel hebbe gebruikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ja, als je SA 100% hebt uitgespeeld, dan krijgt oneindige ammo. Maar volgens mij kan je ze dan nog gewoon wisselen bij Ammu Nation! Gewoon een ander wapen kopen daar, en dan vervangt ie hem vanzelf! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Jeetje zeg, als je er zoveel problemen mee hebt dat je oneindig veel ammo hebt dan ga je toch zelf het spel uitspelen . Zo moeilijk is dat niet en het is nog leuker ook, dan weet je temminste het verhaal echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sietsebrouwer Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 heb ook zelf uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.