Dylann. Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Hey Ik had bij de Bartsmit een headset gekocht al een maandje geleden, niks mee gehad maar tot paar weken geleden begint de headset steeds uit te vallen. Ik heb een EX-01, Hij begint uit te vallen als ik een tijdje game, dan doe ik hem aan de lader maar af en toe doet die het dan ook niet meer. Erg storend weet iemand wat kan doen. Ik dacht erover om hem uit elkaar te halen maar ik weet nog niet. Sorry als het bij de verkeerde catogorie staat Mvg Reageren
Velaro Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Hey Ik had bij de Bartsmit een headset gekocht al een maandje geleden, niks mee gehad maar tot paar weken geleden begint de headset steeds uit te vallen. Ik heb een EX-01, Hij begint uit te vallen als ik een tijdje game, dan doe ik hem aan de lader maar af en toe doet die het dan ook niet meer. Erg storend weet iemand wat kan doen. Ik dacht erover om hem uit elkaar te halen maar ik weet nog niet. Sorry als het bij de verkeerde catogorie staat Mvg Lijkt me gewoon een technisch defect, waarom breng je hem niet terug naar de winkel? Reageren
Dylann. Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Hey Ik had bij de Bartsmit een headset gekocht al een maandje geleden, niks mee gehad maar tot paar weken geleden begint de headset steeds uit te vallen. Ik heb een EX-01, Hij begint uit te vallen als ik een tijdje game, dan doe ik hem aan de lader maar af en toe doet die het dan ook niet meer. Erg storend weet iemand wat kan doen. Ik dacht erover om hem uit elkaar te halen maar ik weet nog niet. Sorry als het bij de verkeerde catogorie staat Mvg Lijkt me gewoon een technisch defect, waarom breng je hem niet terug naar de winkel? Omdat ik geen bonnetje heb Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Hey Ik had bij de Bartsmit een headset gekocht al een maandje geleden, niks mee gehad maar tot paar weken geleden begint de headset steeds uit te vallen. Ik heb een EX-01, Hij begint uit te vallen als ik een tijdje game, dan doe ik hem aan de lader maar af en toe doet die het dan ook niet meer. Erg storend weet iemand wat kan doen. Ik dacht erover om hem uit elkaar te halen maar ik weet nog niet. Sorry als het bij de verkeerde catogorie staat Mvg Lijkt me gewoon een technisch defect, waarom breng je hem niet terug naar de winkel? Omdat ik geen bonnetje heb Probeer hem te verkopen aan een vriend ofseu.... >>> Door Kai-ShockWave: Laat dit soort quote-piramides in het vervolg. Nergens voor nodig als je reageert op de post boven je. <<< Reageren
Hayte Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Ik weet niet wat voor soort persoon jij bent, maar je moet wel een ongelofelijke aso zijn wil je een kapot iets door gaan verkopen. @Dylan, hoe heb je de headset gekocht, contact of met een pinpas of iets dergelijks? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Hmm, Dylan... ik heb er nog niks van gemerkt de laatste tijd toen we samen hebben gegamed. Achja, zo'n headset is waarschijnlijk niet duurder dan 20,- Ik zou dan gewoon maar een anderen headset kopen. ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Waarom gooien mensen de bonnetjes weg? Stop hem gewoon in het doosje waar je headset mee komt, en leg dat ergens weg. Maargoed, weet je zeker dat ie niet leeg is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.