Cabyon Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Onderwerp: Extreme Sports Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Voor10 februari 22 00 uur Opmerking: Je moet de originele stock ook laten zien bij jouw inzending. Bewerkt: 5 februari 2011 door Cabyon
Cabyon Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Forumrunner: Cabyon: Vote!
NandroDavids Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Mijn stem gaat zonder enige twijfel naar Cabyon. Sowieso is het onderwerp in de signature goed gekozen, aangezien Red Bull Crashed Ice vandaag in Valkenburg plaatsvond. Maar daarnaast vind ik de sig gewoon erg goed. Bij Forumrunner overheerst de tekst helaas, en die tekst is nou ook weer niet zodanig mooi dat die keuze logisch is.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Ook ik stem op Cabyon. Het eerste wat mij bij de signature van Forumrunner opviel, was de blauwe vlek op de achtergrond. Deze is niet mooi, wat het geheel meteen naar beneden haalt. Daarnaast zijn over het algemeen de effecten van Cabyon een stuk beter geplaatst en gebruikt.
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Ook mijn stem gaat naar Cabyon. Met deze signature speelt hij mooi in op de actualiteit, en hij heeft er een leuk werkje van gemaakt. De vlammen zijn ietwat overbelicht, maar omdat deze tegelijkertijd opstuivend sneeuw/ijs kunnen simuleren, heeft het ook wel wat. De diepte is ook mooi uitgewerkt, alleen ik vind de paarsachtige 'blokjes' aan de rechterkant van de signature iets minder. Het kan natuurlijk ook zijn dat dit bij het publiek hoort, dan heb ik niets gezegd.
-TonyStark- Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Mijn stem gaat ook naar Cabyon . Ik vind dat van forumrunner iets wat te simpel , alsof het ff snel snel is gemaakt. Die van Cabyon is een hele mooie aangezien ik van die gekke schaatsers hou, vind ik dit een hele leuke .
BoerTijger Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Cabyon, Bij forumrunner die tekst vind ik gewoon niet mooi.
matt Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Cabyon, ik vind die van Forumrunner niet mooi.
commando Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 ik vind die van Cabyon mooier gemaakt, maar 1 ding haakt me af in het Logo staat 2010, en dat is toch wel een beetje outdated nu de sig van Forumrunner; mooi gemaakt, maar iets te standaard. mijn vote gaat ook naar Cabyon >>> Door Silverbyte: Irrelevante afbeeldingen verwijderd.<<<
Recommended Posts