PhoenixShard Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Hallo zou iemand voor mij onderstaande afbeeldingen willen samen voegen: Ik weet niet of je de letters PUNK nog goed kunt zien als je de afbeeldingen samenvoegd. Indien de letters niet duidelijk zijn zou je die dan in een andere kleur kunnen veranderen, ik weet niet welke kleur het beste is misschien neon maar volgens mij past dat niet echt bij punk. Als de afbeeldingen samen zijn gevoegd gebruik ik het resultaat voor de voorkant van een cd hoes, maar een voorkant is niks zonder een achterkant. Daar heb ik ook hulp voor nodig. Op de achterkant komen de nummers te staan maar als ik die invoeg zijn de letters korrelig zou jij die ook kunnen invoegen de achtergrond van de achterkant mag hetzelfde als de voorkant. Dit is het lijstje: 1. MC5 - Kick Out the Jams 2. The Ramones - Blitzkrieg Bop 3. Sex Pistols - Anarchy in the UK 4. The Clash - Complete Control 5. Dead Kennedys - California Uber Alles 6. Nirvana - Smells Like Teen Spirit 7. NOFX - Linoleum 8. Green Day - American idiot 9. Dropkick Murphys - Famous for nothing 10. Bad Religion - Resist Stance Bonus tracks - Nederlandse Punkband Heideroosjes - Lekker Belangrijk Heideroosjes - Ik zie je later De letters van de achterkant mogen dezelfde stijl hebben als de letters van PUNK van de voorkant Alvast heel erg bedankt, PhoenixShard Bewerkt: 5 februari 2011 door PhoenixShard Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Ik kan het voor je doen PS: Bij punk doe ik wel een witte rand Bewerkt: 6 februari 2011 door supergtagamer Reageren
PhoenixShard Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Dat ziet er mooi uit Maar zou je het Punk logo in het midden kunnen zetten? Alvast bedankt PhoenixShard Reageren
Dotz Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 (bewerkt) Je kunt toch beter je huiswerk zelf maken Edit: en dit heb je ook nog gepost toen we aan onze PO aan 't werken waren Bewerkt: 8 februari 2011 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.