fransykiller17 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Als jullie een goede signatuur willen vraag het dan aan mijn vriend forumrunner hij is echt hartstikke goed hij heeft voor mij deze 3 gemaakt(terwijl ik er om een vroeg, maakte hij hem nog effe in verschillende kleuren): en voor een andere vriend van mij maakte hij deze: en hij maakte nog een voor hem maar daar heb ik de img code niet van >>> Door .Levi.: Verplaatst naar het Graphics General and Discuss gedeelte.<<< Bewerkt: 5 februari 2011 door .Levi. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Een topic lijkt me toch echt niet nodig hiervoor. Wil je toch tonen wat dat bepaald lid kan/heeft gedaan voor je, plaats het dan in het subforum Graphics Showroom. Bewerkt: 5 februari 2011 door TekaLoca Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Het is helemaal niet zo dat ik de beste hier op het forum ben hoor , dit kunnen zoveel mensen. Kijk maar eens bij Jon-asses. Die is echt heel goed. Bewerkt: 5 februari 2011 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.