Jump to content

router online problemen:


probleemhebber

Recommended Posts

He people,

Ik heb het probleem dat,telkens als ik gta 4/EFLC online wil spelen,ik te horen krijg;bla bla bla,disonected router to strict,bla bla bla...

Nu,ik weet dat deze halve site vol staat met online problemen,en ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem...alleen mijn egte probleem is,dat elke x dat ik dat 192.168.1.1 gebeure intik om mijn nat(ik speel namelijk op de ps3 ;) )te verandere/in te komen;lukt dat dus niet!! :duh: A.U.B,mensen HELP!!!Ik ben er al dagen mee bezig en ik lig er egt wakker van...

p.s ik snap nix van computers en dat soort dingen,dus hou het simpel,aub :$

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Zat er toevallig geen boekje bij je modem? Meestal zit die erbij en staat er heel mooi in uitgelegd hoe jij de instellingen kan aanpassen.

Noop :duh:

Iemand nog iedeeën? :?

>>> Door Big Boss: Opnieuw een dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'Bewerken' knop onderaan je bericht om je vorige bericht te bewerken.

Heb trouwens ook een beetje geduld. Niet iedereen heeft altijd tijd om dit forum te bekijken. Een dubbelpost na 2 uur is dan ook zeker niet nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of je hier iets aan hebt.

Nee,ik moet gewoon weten hoe ik in mijn router kom...Eigenlijk weet ik dat ook wel,alleen het lukt niet!!En ik moet weten wat ik er daarna mee moet,met veranderen naar nat/2/1,of wat dan ook :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

WTF!!!Speel ik ik een game online,staat er dat m´n NAT 2 is!!en later stond er weer ´´mislukt´´ HOE KAN HET DAN DAT IK STEEDS DIE CONECTIE VERLIES ALS IK ONLINE GAME!!!IK BEDOEL ALLES KLOPT!!M´N IP,M´N SIGNAALSTERKTE!!ALLES

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje rustig...

Ik heb altijd al nat type 2 gehad alleen als ik draadloos speel word ik soms ook met connectie problemen uit een game gehgooid en als ik hem aan de kabel heb heb ik hier geen last van. Misschien is dit hetzelfde verhaal bij jou?

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

ok,sorry voor mijn driftigheid...maar jullie moete weten;het is erg stresvol als je er al 1 hele maand mee bezig bent :cab: Wat ik trouwens op die site zie?ehhh...een heleboel dingen waar ik geen zak van snap :duh: Maar ik zie wel wat dingen zoals ´´enabled´´en ´´disabled´´en dat soort dingen,kan ik/jullie daar wat mee?

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Enabled betekend dat het ingeschakeld is en disabled betend dat het uitgeschakeld is. wat staat er bij UPNP?

En hoe speel jij, draadloos of met draad?

Die is ``beschikbaar´´...B.T.W,ik speel draadloos :{

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...