Jump to content

router online problemen:


probleemhebber

Recommended Posts

Zoals ik dus eerder al zei probeer eens met kabel te spelen, ik speel op mijn slaapkamer draadloos en op een andere kamer met draad en als ik draadloos speel heb ik soms connectie problemen en met kabel heb ik dit dus niet.

Waarschijnlijk is dit dus ook bij jou zo!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik dus eerder al zei probeer eens met kabel te spelen, ik speel op mijn slaapkamer draadloos en op een andere kamer met draad en als ik draadloos speel heb ik soms connectie problemen en met kabel heb ik dit dus niet.

Waarschijnlijk is dit dus ook bij jou zo!

Jaaaa,is ook zo! :puh: Maar mn ma vind het niet oke,als er zo´n kabel door het halve huis loopt :-( Daarom MOET het dus draadloos :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er dus waarschijnlijk niks aan te doen. Misschien moet je toch maar eens eventjes je moeder lief aan gaan kijken dan.

YOEPIE!!

DNS-fout verholpen...maar nog steeds kan ik niet medoen met potjes omdat de ´´verbinding´´ steeds wordt verbroken :cry:

Helupie!! :cab:

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hm...van jullie kan ik ook niet echt veel hulp verwachten :duh:

Ik zei je toen al dat je verbinding stukken beter word als je een kabelverbinding neemt. Doe je dit niet dan blijf het houden dat je geen optimale verbinding hebt dus meer valt er denk ik niet aan te doen. Behalve dan wat Jacky zegt. De tuturial een keer volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok,sorry voor mijn zak-achtige gedrag...Wat IK trouwens al gezegd had,is dat ik van mijn Ma geen kabel door het huis mag trekken...Probleemo...

O ja,Voor iedereen die het trouwens wil weten,ik heb nu een nieuwe router... :{ Het zal wel niet belangrijk zij,maar oke...

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...