Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Zoals ik dus eerder al zei probeer eens met kabel te spelen, ik speel op mijn slaapkamer draadloos en op een andere kamer met draad en als ik draadloos speel heb ik soms connectie problemen en met kabel heb ik dit dus niet. Waarschijnlijk is dit dus ook bij jou zo! Reageren
probleemhebber Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Zoals ik dus eerder al zei probeer eens met kabel te spelen, ik speel op mijn slaapkamer draadloos en op een andere kamer met draad en als ik draadloos speel heb ik soms connectie problemen en met kabel heb ik dit dus niet. Waarschijnlijk is dit dus ook bij jou zo! Jaaaa,is ook zo! Maar mn ma vind het niet oke,als er zo´n kabel door het halve huis loopt Daarom MOET het dus draadloos Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Dan is er dus waarschijnlijk niks aan te doen. Misschien moet je toch maar eens eventjes je moeder lief aan gaan kijken dan. Reageren
probleemhebber Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 (bewerkt) Dan is er dus waarschijnlijk niks aan te doen. Misschien moet je toch maar eens eventjes je moeder lief aan gaan kijken dan. YOEPIE!! DNS-fout verholpen...maar nog steeds kan ik niet medoen met potjes omdat de ´´verbinding´´ steeds wordt verbroken Helupie!! Bewerkt: 8 maart 2011 door probleemhebber Reageren
probleemhebber Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 (bewerkt) Hm...10 dagen later...van jullie kan ik ook niet echt veel hulp verwachten (Nogmaals sorry voor dit bericht...) :$ Bewerkt: 25 maart 2011 door probleemhebber Reageren
Davedavy Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Hm...van jullie kan ik ook niet echt veel hulp verwachten Dat jouw topic hellaas naar onder zakt kunnen wij niks aan doen , dan hoef je niet meteen zo negatief te reageren. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Probeer deze tutorial eens te volgen? Je hebt een vrij oud modem, deze tutorial is voor de 502B in plaats van jouw 402B, maar ik denk dat die twee niet zoveel van elkaar zullen verschillen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Hm...van jullie kan ik ook niet echt veel hulp verwachten Ik zei je toen al dat je verbinding stukken beter word als je een kabelverbinding neemt. Doe je dit niet dan blijf het houden dat je geen optimale verbinding hebt dus meer valt er denk ik niet aan te doen. Behalve dan wat Jacky zegt. De tuturial een keer volgen. Reageren
probleemhebber Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 (bewerkt) Ok,sorry voor mijn zak-achtige gedrag...Wat IK trouwens al gezegd had,is dat ik van mijn Ma geen kabel door het huis mag trekken...Probleemo... O ja,Voor iedereen die het trouwens wil weten,ik heb nu een nieuwe router... Het zal wel niet belangrijk zij,maar oke... Bewerkt: 3 april 2011 door probleemhebber Reageren
probleemhebber Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Jullie zijn nutteloos Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Jullie zijn nutteloos Jij komt echt niet ver in de economie met zo'n houding. Reageren
probleemhebber Geplaatst: 19 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 W00T,GO MIJ?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.