Jump to content

Windows 7 64 bits vs 32 bits


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo , ik zit te twijfelen of ik de 64 bit van W7 moet installeren , ik lees op sommige plaatsen dat het verschil niet groot is , en op sommige dat je pc dan meer kan berekenen enzo .

Maar ik weet niet of ik het moet doen , en aangezien ik 4GB aan ram heb kan hij die dan ook volledig benutten .

De CD ligt klaar dus als er een paar mensen zeggen dat het beter is dan 32 bit word hij vandaag nog geinstalleert :engel: . En mijn processor ondersteunt 64 bit.

Ik hoop dat jullie me kunne helpen .

En nog iets als ik nu W7 van men pc gooi en er Linux of iets anders erop zet , werkt hij dan sneller aangezien Linux toch minder is dan W7 ?

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Doe maar gewoon 64-bits. Het verschil zal je merken. Het enig probleem is dat er misschien een paar (oudere) dingen zijn die minder compatible zijn, maarja. Elk voordeel heeft een nadeel, zoals ze zeggen.

Elk voordeel HEB z'n nadeel :engel:

Maar verder liggen de verschillen tussen 32- en 64-bits niet ver uit elkaar, behalve dat 64 meer op de toekomst is gericht als je je computer wilt uitbreiden met een extra reepje RAM. En tegenwoordig is 4 Gb RAM standaard, dus waarom de 32 bits versie nemen als je dan niet die volledige 4 Gb kan gebruiken? Het kost niks extra.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...