probleemhebber Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) He mensen, Iemand iedeeën voor tijden/dingen waardoor ik meer online gamers krijg als ik een eigen game maak :$ ik ben namelijk vaak met heel weinig mense... alvst bedankt Bewerkt: 5 februari 2011 door probleemhebber Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Als je een eigen game maakt is de enige mogelijkheid om zelf invloed te hebben op het aantal gamers die jou game joinen, mensen uit te nodigen. Meer mogelijkheden zijn er niet. Dus als je graag een volle game wilt die je zelf aanmaakt moet je veel mensen die Grand Theft Auto IV, EFLC hebben aan je vriendenlijst toevoegen en die steeds uitndodigen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Ontopic: zorg dat het spel bekend raakt, zoals team fortress 2 En nodig vrienden uit voor multiplayer. Offtopic: heb je die game al gemaakt? Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Ontopic: zorg dat het spel bekend raakt, zoals team fortress 2 En nodig vrienden uit voor multiplayer. Offtopic: heb je die game al gemaakt? Met een game maken bedoelt de topicstarter denk ik dat hij een nieuw potje start... Reageren
probleemhebber Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Aha,dan begrijp ik het Bedankt voor de tips iedereeh!! Kheb zelf trouwens ook nog wat bedacht...eerst naar free mode en dan ``iets´´ voorstellen,en dan moete ze tog begrijpe waar je heen gaat als je ´´left game``geb gedaan... >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik alsjeblieft de bewerk knop om je vorige bericht te bewerken. <<< Reageren
KennyKooyman (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Je kunt vrienden inviten maar kijk als je live opent met HOME bij players/spelers. Invite alle mensen die dan online zijn. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Wil je wel eerst even naar de datum kijken voor je iets post? Het is namelijk al een maand geleden en de topicstarter zal nu waarschijnlijk wel een gamer hebben gevonden. @Mods hier: Sorry maar altijd reporten bleek geen zin te hebben. Bewerkt: 7 maart 2011 door Megadreams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.