Jump to content

Gamer tekort...


probleemhebber

Recommended Posts

He mensen,

Iemand iedeeën voor tijden/dingen waardoor ik meer online gamers krijg als ik een eigen game maak :$ ik ben namelijk vaak met heel weinig mense...

alvst bedankt :tu:

Bewerkt: door probleemhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een eigen game maakt is de enige mogelijkheid om zelf invloed te hebben op het aantal gamers die jou game joinen, mensen uit te nodigen. Meer mogelijkheden zijn er niet. Dus als je graag een volle game wilt die je zelf aanmaakt moet je veel mensen die Grand Theft Auto IV, EFLC hebben aan je vriendenlijst toevoegen en die steeds uitndodigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha,dan begrijp ik het :bonk: Bedankt voor de tips iedereeh!!

Kheb zelf trouwens ook nog wat bedacht...eerst naar free mode en dan ``iets´´ voorstellen,en dan moete ze tog begrijpe waar je heen gaat als je ´´left game``geb gedaan... :cya:

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik alsjeblieft de bewerk knop om je vorige bericht te bewerken. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wil je wel eerst even naar de datum kijken voor je iets post? Het is namelijk al een maand geleden en de topicstarter zal nu waarschijnlijk wel een gamer hebben gevonden. @Mods hier: Sorry maar altijd reporten bleek geen zin te hebben. :bonk:

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...