Axelectric_ Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Ik heb al even geleden een map gemaakt van 700+ objecten, maar nu wil ik dat alle objecten naar interior 1 gaan. (Nu staan ze in 0) Is er een snelle manier om alle objecten te verplaatsen naar interior 1? Als ik het handmatig moet doen in het .map bestand ben ik wel ff bezig. Reageren
Casss Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Ik neem aan dat dat bij elk object dezelfde label is ofzo. (van world="1" of iets dergelijks) Ik heb een heel klein programmatje gemaakt waarmee je tekst kan vervangen, snap je al wat ik bedoel? Download. (kleine Save file to PC: Download onderin.) Dus gewoon in het grote tekstvak je .map plaatsen, in het bovenste tekstvakje de te vervangen tekst en daaronder waarmee het vervangen moet worden. Bewerkt: 6 februari 2011 door Casss Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Ik zal het zeker proberen, bedankt EDIT: Alle tekst uit de .map geraakt niet in het vakje Bewerkt: 6 februari 2011 door Axelectric_ Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Wat dacht je van de functie 'Zoeken en Vervangen'? All tekstbewerkers hebben die functie. Reageren
Casss Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 (bewerkt) Ik zal het zeker proberen, bedankt EDIT: Alle tekst uit de .map geraakt niet in het vakje Open met kladblok en copy.. kladblok heeft trouwens ook gewoon vervangen.. Bewerkt: 8 februari 2011 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.