Jump to content

Matthew Bellamy


BoerBanaan

Recommended Posts

Prachtig, weinig aan op te merken, het gezicht is misschien iets te pixelig aan de randen, een beetje inblenden had gekund. Verder gaat die helemaal op in de achtergrond, leuke effecten eromheen en tekst past er prima bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature inderdaad, ik vind de blending erg goed gedaan. De splatter past er goed bij, die heb je goed geplaatst. De tekst vind ik op zich wel aardig, maar ik denk dat de sig er misschien beter uitziet zonder. Ik raad je trouwens ook aan om er nog een Filter - Sharpen - Sharpen er op te gooien!

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken en zonder tekst vind ik de signature niet beter worden. Ik heb ook sharpen even geprobeerd en dit is er uit gekomen (de stock heb ik uitgegumd, omdat dat er niet uitzag), ik twijfel..

1297157807-90.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken en zonder tekst vind ik de signature niet beter worden. Ik heb ook sharpen even geprobeerd en dit is er uit gekomen (de stock heb ik uitgegumd, omdat dat er niet uitzag), ik twijfel..

(afbeelding)

Juist! Dat ziet er top uit, niks meer aan veranderen nu! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nette signature, met name de blending-methode is erg goed gelukt.. Ik vind je render in het zwart/wit erg mooi overkomen op de paars en blauw gekleurde achtergrond. De tekst is leuk gedaan en gaat met de flow van je afbeelding (gitaar) mee, goed over nagedacht dus. Ik raad je wel aan een andere border te nemen. Ik denk dat een 1px zwarte border je signature veel krachtiger eruit laat komen dan een grijs (opacity verlaagde) border. De tweede versie waarbij je sharpen hebt toegevoegd aan je signature is een goede keuze geweest. Je effecten komen wat beter naar voren. Weet alleen wel dat niet alles sharpen hoeft omdat het soms mooier is bepaalde effecten of achtergronden wat waziger te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...