Jump to content

It'll Cost Ya


Gta113

Recommended Posts

Hallo,

ik heb It'll Cost Ya geprobeerd. Maar hij doet het niet.

Ik neem een taxi in de 1ste wereld en ik laat de chaufeur rijden tot in de middelste wereld. Ik sla de rit niet over. Maar tog krijg ik de Trophie niet.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens van het 1e naar het 3e gebied te gaan. Denk dat het dan wel moet lukken.

probleem is ik heb de laatste werleld nog niet uit.

Nog een vraagje. Ik heb eens ee ncheat gebruikt. Als ik in een politie auto zit en ik druk op l1 voor die criminelen te vermoorden. En ik kil er 1 komt er geen % bij. Komt dit door die cheat? Het was een cheat van wapens, politie af, en healt. Is nu mijn spel een beetje verprutst?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is inderdaad dan niet meer mogelijk. Als je in het vervolg kijkt welke Achievements/trophies geblokkeerd worden dan voorkom je dit soort dingen. Je kan het zien op deze pagina. Verder als je hem alsnog wilt halen dan zal je een nieuwe savegame moeten starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje. Ik heb eens ee ncheat gebruikt. Als ik in een politie auto zit en ik druk op l1 voor die criminelen te vermoorden. En ik kil er 1 komt er geen % bij. Komt dit door die cheat? Het was een cheat van wapens, politie af, en healt. Is nu mijn spel een beetje verprutst?

Cheats hebben geen invloed op het percentage uitgespeeld, alleen op het niet kunnen behalen van bepaalde achievements/trophies. Best kans dat de procenten voor Vigilante en Most Wanted pas worden uitgedeeld nadat je ze allemaal hebt gedaan, dat weet ik niet precies. Maar dus ook bij gebruik van cheats is het mogelijk je spel 100% te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me tog een save game gedawload. Dus tot de missie waar ik gekomen was. Deze keer ga ik niet cheaten. Want op me psp heb ik gehad dat ik hem egt niet 100% uit kreeg.

gr

Volgens mij maakt het bij Grand Theft Auto IV niet uit of je cheat of niet je kan hem sowieso wel honderd procent halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je met SIMPLE NATIVE TRAINER cheats doet kun je toch nog wel % erbij krijgen als je die crimineeltjes vermoord. :?

Cheats blokkeren sowieso het aantal percent niet. En een trainer blokkeert noch de percenten, noch de achievements.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een cheat gebruikt en het spel niet opslaat zal dit geen invloed hebben op wat dan ook. Let er alleen wel op dat je autosave niet aanstaat anders dan kan dit wel invloed hebben op bepaalde trofeeën en achievements die je wilt halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...