GuitarGuy666 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 als ik roman bel voor een taxi, en ik stap in, kost de rit dan geld? En waarom word de chauffeur aan het einde van de rit boos? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 De taxi van Roman kost geen geld. De chauffeur wordt altijd boos, ook tijdens de rit. Dat is zijn personage. Niko en Mohammed (zo heet de chauffeur) kunnen het gewoon niet goed met elkaar vinden Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Klopt precies. Chauffeur Mohamed vindt het maar niks dat hij steeds de neef van de baas moet rondrijden voor nop, terwijl hij in die tijd ook geld zou kunnen verdienen met andere, betalende klanten. Daarom loopt hij herhaaldelijk op Niko af te geven, en als je uitstapt kan hij ook nog wel eens overdreven roekeloos wegrijden. Als je wil voorkomen dat dit soort leuke kanten van de storyline je ontgaan, kan je het beste de ondertiteling aanzetten. Op die manier mis je niets en begrijp je alles wat beter. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Ok. dan weet ik dat ook weer bedankt Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Tis btw slim om die Mohammed te vermoorden. Hij heeft een Uzi bij zich;d Reageren
PrioX Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Tis btw slim om die Mohammed te vermoorden. Hij heeft een Uzi bij zich;d Weet je dat zeker? Ik heb het namelijk nog nooit gezien Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Kwestie van uit zijn auto sleuren en dan doodschieten Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 even ter informatie: ik denk niet dat et een uzi is (die zit alleen in TBoGT) lijkt me waarschijnlijker dat het een micro smg is (micro uzi) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ja, ok maar waarom plaats je dat in dit topic? Reageren
rora Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Je kan ook gewoon een normale Taxi nemen en als je op de plek bent schiet je de chauffeur neer? en pak je je eigen geld Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Je kan ook gewoon een normale Taxi nemen en als je op de plek bent schiet je de chauffeur neer? en pak je je eigen geld dan ben je wel 2$ kwijt Reageren
preston Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 heyy, ik wil daar ook heen hoe kan je een taxi van roman bellen?? Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 heyy, ik wil daar ook heen hoe kan je een taxi van roman bellen?? als roman je 60% of meer liked dan kan je hem bellen via telefoon --> phonebook --> scroll naar de naam Roman --> call --> car service of zoiets Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) heyy, ik wil daar ook heen hoe kan je een taxi van roman bellen?? Nou, als Roman bijvoorbeeld jou belt om te darten of om uit eten te gaan. Dan moet je de uitnodiging aannemen en met Roman gaan stappen, als je dit een aantal keer herhaalt word Roman jou vriend en kun je Roman bellen om een taxi naar je toe te laten sturen. Als je de uitnodigingen weigert dan gaat je vriendschap punten omlaag bij Roman ( maar ook bij Brucie Jacob enz ) Hier is trouwens het volledige overzicht van alle friendships in GTA IV: http://nl.wikigta.org/wiki/Friendships_%28GTA_IV%29 Veel succes! Bewerkt: 28 maart 2011 door Sjaakswabber Reageren
preston Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 thnx maar ik was er al een klein beetje achter, want als je roman in je telefoonlijst heb kan je bij hem meer kiezen als alleen bellen dus darten enzoo toch?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.