Hanneswasco Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 thnx maar ik was er al een klein beetje achter, want als je roman in je telefoonlijst heb kan je bij hem meer kiezen als alleen bellen dus darten enzoo toch?? Ja, je kan inderdaad allerlei activiteiten doen met Roman. In het spel zal je verschillende vriendschapsrelaties krijgen welke je zal moeten onderhouden door regelmatig iets met ze te doen. Alle info over de Friendships vind je op WikiGTA. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 thnx maar ik was er al een klein beetje achter, want als je roman in je telefoonlijst heb kan je bij hem meer kiezen als alleen bellen dus darten enzoo toch?? ja zolang je boven 60% vriendschap blijft dan behoud je de special ability namelijk car service (taxi) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) ja maar de optie is ook een tijdje weg zo gauw het depot in brand is gevlogen Bewerkt: 30 maart 2011 door bassieboy35 Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 ja maar de optie is ook een tijdje weg zo gauw het depot in brand is gevlogen hij komt erna wel terug want ik zit al verder en kan nog steeds om taxi vragen Reageren
niko.bellic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 ik had taxi al lang open na de missies ik zou gewoon roman vaak mee uit vragen Reageren
myron.b Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Je kan ook gewoon een normale Taxi nemen en als je op de plek bent schiet je de chauffeur neer? en pak je je eigen geld dat ik wat ik altijd doe. Die chaffeur gaat extra langzaam zitten doen,druk ik op spatie(hurry). Schiet die nog niet op. ben ik $37 dollar kwijt door stilstaan. maar die vent,mohamed die zegt ook Dog lover. en hij zegt ook dat hij hoopt hij jou niet meer hoeft aftezetten. als je hem op het eind uit zijn taxi haalt rent hij weg,dan zegt hij: i tell this to Roman.(ik vertel dit aan Roman!) Haha of dat Roman mij in elkaar gaat slaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.