Gta113 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Hallo, uiteraard heb ik bij de missie gekozoen om playboy te vermoorden. Maar hoe kan ik de vriendschap met Dwayne versterken zodat ik zijn speciale eigenschap kan krijgen? gr Reageren
PrioX Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Je kan hier kijken voor de dingen die Dwayne leuk vindt Als je de dingen doet die hij leuk vindt versterk je de vriendschap Bewerkt: 6 februari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Gta113 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Je kan hier kijken voor de dingen die Dwayne leuk vindt Als je de dingen doet die hij leuk vindt versterk je de vriendschap Het probleem is ik kan hem alleen maar bellen. en het is altijd zijn voicemail dat ik te horen krijg. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Je kan niet altijd bellen. Dwayne is alleen beschikbaar tussen 11:00 - 03:00 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Je moet eerst zijn mail beantwoorden via de Computer. Als je die positief beantwoord belt hij je pas op om wat af te spreken, en zodoende kun je hem ook bellen voor een bepaalde activiteit. Succes! Reageren
Gta113 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Je moet eerst zijn mail beantwoorden via de Computer. Als je die positief beantwoord belt hij je pas op om wat af te spreken, en zodoende kun je hem ook bellen voor een bepaalde activiteit. Succes! bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.