Jump to content

Auto Schade


Lord-Vortex

Recommended Posts

Ik heb een probleem met GTA IV voor de Xbox 360.

Ik ben het spel gister weer gaan spelen na 3 jaar het niet gespeeld te hebben.

Als ik met mijn Auto in een andere Auto rijd zit er bij de andere Auto een hele grote deuk in meestal maar bij mij een hele kleine.

Als ik vanmiddag thuis ben dan maak ik wel een foto/filmpje van wat de schade is.

Ik heb van alles geprobeerd om het probleem op te lossen.

Alvast Bedankt voor jullie hulp! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er misschien ook wel aan met wat voor auto je dit doet en op welke auto je knalt. Als jij met een swat busje op een auto inrijdt is de auto zwaar beschadigd en het busje nauwelijks. en als jij met de bumper de zijkant raakt kan het schadeverschil ook hoger zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is het niet.

Als ik op een muur inrijd gebeurt er het zelfde, ik krijg minder schade dan ik normaal gesproken hoor tekrijgen.

Ik maak wel een foto van de resultaten van als ik op een auto inrijd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry, ik was de pictures vergeten te posten. :$

In iedergeval dit gebeurt er als ik met een Uranus achterop een Schafter in rijd.

De auto die ik bestuurde was de Uranus, en je kan zien dat het schade verschil enorm is.

Misschien dat ik me vergis maar de Uranus hoort eigenlijk normaal gesproken veel meer schade te hebben.

Dit is dus het probleem.... :{

post-127561-1298648102,45.jpg

post-127561-1298648108,17.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je GTA IV voor de Xbox 360 hebt denk ik dat het niet aan mods ligt, heb je al geprobeert GTA IV van je Xbox 360 hardeschijf te verwijderen. Instaleer nu GTA IV opnieuw op je hardeschijf, dit zou kunnen helpen. ( als je die daarop had geinstaleerd )

Aan de disc zelf ligt het zeker niet, vandaar dat dit wel een logische oplossing kan zijn. Succes verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is modden op consoles wel mogelijk, tot op zekere hoogte. Maar je tip is inderdaad een sterke, Sjaakzwabber. Daar had ik nog niet aan gedacht. Een tweede die daar mee te maken heeft: Als je de game nog niet op je HHD hebt geïnstalleerd, probeer dat eens. De performance gaat er dan zeker op vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik had hem nog niet op mijn HDD Geinstalleerd.

Maar ik zal het wel eens Proberen en kijken wat er gebeurt..

Maar nee het licht niet aan de Disc zelf, ik had het ookal met een andere disc geprobeerd en toen gebeurde het ook.

Bedankt voor de tip/advies, en ik hoop dat het werkt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Paar verzonnen tips, weet niet of ze werken.

1. Kennisen, vrienden of broer/zus zijn/haar xbox gebruiken en kijken of hij hetzelfde doet, met jou gta IV.

2. Kennisen, vrienden of broer/zus zijn/haar gta IV gebruiken en kijken of hij hetzelfde doet, op jou xbox.

Misschien ligt het aan je xbox of aan jouw gta IV. Of aan beiden. Kijk ook even voor krasjes op je gta IV. Ik hoorde dat krasjes dingen kunnen beschadigen in het spel, misschien is de damage in jou spel beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...