Jump to content

help met winrar


azlef

Recommended Posts

Geef de foutmelding even.

! C:\Users\A090\Downloads\mijn map(Hakan Sahan)\BloodLine_v3.rar: No files to extract

dat is de fout mekding en als ik de hele map wil verplaatsen dan is er geen .exe bestand meer

o ja en dit als ik het wil openen

! Cannot execute "C:\Users\A090\AppData\Local\Temp\Rar$EX12.790\BloodLine_v3\BloodLine v3.exe"

reageer plz van al dat wachten word ik gek reageer plz plz plz

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop. En een beetje geduld mag wel. ;)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ga is boven in naar Extra > Instellingen > Beveileging > Vink dan dit uit: 'Uit te sluiten bestandtypen tijdens uitpakken'

verbetering opties>instellingen>beveileging>vik dan dit uit uit te sluiten besrandtypen tijdens uit pakken

dus niet exstra maar opties

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een archief niet kan openen, dan is vaak het archief corrupt. Je kan proberen het .rar archief uit te pakken met 7zip, maar ik denk dat je een soort dezelfde melding zou krijgen.

Als je het gedownload had, download het dan opnieuw, want het bestand zou niet compleet kunnen zijn.

ja ik heb da gedaan maar het openent nog steets geen .exe bestanden :(

Je bedoelt denk ik het .rar archief uitpakken, want .exe zijn executable en is geen archief ;)

@hieronder

Hoezo geen 7zip?

Vaak kan je met 7zip archieven (beter) uitpakken die (deels) beschadigd zijn.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

7zip... :N

Je moet het gewoon éérst uitpakken (naar je bureaublad, bijvoorbeeld) en daarna pas uitvoeren, niet direct uit het archief starten. Normaal gezien kan dit geen kwaad, maar bij jou werkt het met dat betreffende archief schijnbaar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt winrar ook niet als je bv iets download en je browser sluit zonder dat je de bestanden op je bureuablad of ergens anders hebt gezet . Dan zegt hij dat ook .

Dus ik zou zeggen downloadt het het rar dingske nog es opnieuw en pak het eerst uit voordat je je browser sluit ?( als je het gedownloadt hebt )

Link to comment
Delen op andere websites

7zip... :N

Je moet het gewoon éérst uitpakken (naar je bureaublad, bijvoorbeeld) en daarna pas uitvoeren, niet direct uit het archief starten. Normaal gezien kan dit geen kwaad, maar bij jou werkt het met dat betreffende archief schijnbaar niet.

inderdaad :puh:, gewoon alles selecteren...

die fouten wijzen erop dat je iets niet geselecteerd hebt, en dat je het recht uit het (rar)bestand runned.

trouwens @BC7: beter uitpakken die deels beschadigd zijn? het enige verschil tussen .Rar en .7z is de codeertaal en dat .7z veel meer gecompressed is, dat is dan juist moeilijker uit te pakken :bonk:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

this allemaal al op gelost ik moest .exe weigergen efe uit zetten en nu kan ik weer .exe bestanden er uit hallen bedankt voor iedereen die mij probeerde helpen

groeten azlef [op habbo 1azlef1 ook wel bekend als de blauwe vogel]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...