Jump to content

Anime Black 'n White


NickyHendriks

Recommended Posts

Heey,

Ik probeer toch weer de feeling terug te krijgen voor Photoshop en ik geloof dat ik in de buurt kom :D

2zi4sd4.png

v2: (zie background)

1zqc32b.png

Rate or hate :*D Mist nog wel dingen natuurlijk maar vind hem zo ook wel cool :puh: (en ja is dezelfde render als in me huidige sig!!)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een geweldige sig, maar als je terug probeert te komen moet je zeker blijven proberen! De achtergrond bij v1 is inderdaad niet goed, veel te scherp. De zwarte randen links en rechts vind ik niet erg goed staan t.o.v. je focal, misschien moet je die weghalen en er een tekstje bijzetten. De light source vind ik btw wel erg goed geplaatst. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe de gekleurde versie er uit ziet. Ik raad je trouwens aan een aantal tutorials te volgen om wat meer technieken te leren, want de achtergrond bevat dezelfde technieken als je vorige sig.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een geweldige sig, maar als je terug probeert te komen moet je zeker blijven proberen! De achtergrond bij v1 is inderdaad niet goed, veel te scherp. De zwarte randen links en rechts vind ik niet erg goed staan t.o.v. je focal, misschien moet je die weghalen en er een tekstje bijzetten. De light source vind ik btw wel erg goed geplaatst. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe de gekleurde versie er uit ziet. Ik raad je trouwens aan een aantal tutorials te volgen om wat meer technieken te leren, want de achtergrond bevat dezelfde technieken als je vorige sig.

Valt wel mee ;) Maar ik moet de technieken opnieuw aanleren. Maar bij mijn vorige sig waren het veel C4D's en effecten erover, en hier is het één C4D, gesmudged, geblurd en waves erover :Yhttp://www.gtaforum.nl/topic/63292-ps-wavy-background-tutorial/ deze tut gevolgd en er eigen draai klein beetje aangegeven. Morgen komt de bekleurde versie (niet echt goed :puh:, is geen geheel zonder b&w) Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat voor draai je er aan hebt gegeven, maar de achtergrond is nu saai en cloudy. Als de kleuren versie geen harmonie heeft moet je er misschien een aantal adjustments overheen doen, zoals color balance of iets dergelijks. Ik raad je aan om een andere waveform te vinden bij filter - distort - wave, want dit loopt te veel door elkaar in de achtergrond en er zit geen ''flow'' in, het loopt allemaal net niet lekker. Je moet zorgen dat de waveforms allemaal naar 1 algemene directie toe gaan, zodat het toch wat meer één geheel wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...