GuitarGuy666 Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Als ik naar deze EE wil komen val ik meestal uit mijn heli meet dood de grond raken. Tips om zonder de dood te vinden Deze EE te bereiken? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Je moet gewoon zo laag mogelijk boven het balkon hangen en dan springen. Als je TBoGT hebt kan je het doen met een parachute Als je op de PC speelt dan zal er wel z'n Simple Native trainer voor zijn. Maar daar heb ik weinig verstand van :$ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Ik heb het hier over IV en tLaD. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Oké, dan begin je met een volle balk health (die kan je hier vinden) Daarna pak je een helikopter (bijvoorbeeld bij HeliTour) Wanneer je bij het Vrijheidsbeeld aankomt ga je er stil voorhangen. Je gaat nu naar onder zodat je ongeveer op gelijke hoogte komt met het balkon waar je uiteindelijk op moet komen. Wanneer je er voor hangt begin je met een kleine snelheid naar voren te vliegen. Wanneer je nu met de wieken van de helikopter het Vrijheidsbeeld raakt spring je eruit. Ik denk dat er geen makkelijkere manier is om in IV en TLaD bij de EE te komen Succes Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Dan moet ik dat eens proberen Bedankt Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 En als dat niet lukt dan kan je ook aan iemand anders vragen om in de multiplayer er naar toe te vliegen en dat hij de helikopter dan zo zet dat jij er makkelijk uit kan springen. Als je het alleen doet en je springt eruit valt de helikopter meteen naar de zijkant. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Als ik bij MP kom is het alleen maar schieten op elkaar Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Inderdaad, als je zo de free-mode ingaat, is het vaak een kwestie van knallen op onbekende. Wat je kan doen is een sessie starten met bekenden, en dan kan je gaan doen wat je wilt, onder andere vliegen naar het "heart of the city" Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Of start een sessie zonder anderen, dan heb je de hele stad voor jezelf. Opeenvolgend: GSM omhoog > Multiplayer > Custom Match > Free Mode > Private Slots > Max > Start Game. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Kenny-P gaf hem het advies om in de multiplayer samen met een ander te gaan vliegen, dan moet je natuurlijk niet in je ééntje gaan zitten gamen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 (bewerkt) Dan probeer ik dat wel guardian. Maar kan je een IV mp server van de PC ook op de PS3 etc. vinden? Bewerkt: 10 februari 2011 door supergtagamer Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Nee, het is niet mogelijk om via de PS3 met Xbox360 of PC te spelen en andersom ook niet. Zou wel mooi zijn als dit wel kon maar helaas. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Ok. Dan weet ik dat ook weer. Reageren
Faex Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Is het al gelukt ? >>> Door Hanneswasco: Gelieve niet voor zulke nutteloze vragen een topic te bumpen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.