Joowsje Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) hoe moet je dat precies doen? ik schiet iedere keer op die paarse poppetjes maar het blijft gewoon de kleur zoals het was...helemaal geen kleur dus EDIT: in de titel moet gans GANGS zijn dus Bewerkt: 1 juli 2005 door Joowsje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je kan pas Territories overnemen na de missie Doberman. Als je in de Countyside al bent dan pas na Home Coming. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je moet dan een stuk of 3 gangmembers vermoorden, om een Gangwar te veroorzaken! K wist niet dat je ook Gangwars in de Countryside kon doen! :o Naja, dan moet ik maar even wat verder gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je moet dan een stuk of 3 gangmembers vermoorden, om een Gangwar te veroorzaken! K wist niet dat je ook Gangwars in de Countryside kon doen! :o Naja, dan moet ik maar even wat verder gaan! Ben hem nog eens aan het uitspelen en zit nu in de country site en ik kan geen Gang Wars doen. Je kunt toch alleen terug Gang Wars doen als je terug naar Los Santos gaat? Niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je kan geen Gang Wars doen in de Countyside hoor. Na de missie kan Doberman heb je Gang Wars in LS. Na de missie The Green Sabre kan dat niet meer. Als je dan verder in het spel de missie Home Coming doet kan je terug Gang Wars doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.