keessie Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) Hallo ik ben begonnen aan een Boeing 747-400 het is de bedoeling dat hij uiteindelijk in game komt(san andreas) een foto zegt meer dan 1000 woorden dus voila voorkant: achterkant: Bewerkt: 9 februari 2011 door keessie Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ik weet dan wel niet zoveel van modellen maar hij is best wel mooi gemaakt. Je moet de wielen blijkbaar nog doen en natuurlijk de boel texturen. KUTGW Reageren
Basssss Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ziet er goed uit hoor! Ga je 'm ook bewegende flaps geven? Reageren
keessie Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ziet er goed uit hoor! Ga je 'm ook bewegende flaps geven? ja ik ben ermee bezig en de wielen ga ik ook bewegend maken als het lukt Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 De vorm ziet er in ieder geval al goed uit en als je de wielen en flaps ook netjes afwerkt word het een fantastisch nieuw voertuig! Ga je er dan een KLM vliegtuig van maken of heb je iets anders in gedachten? Reageren
keessie Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 De vorm ziet er in ieder geval al goed uit en als je de wielen en flaps ook netjes afwerkt word het een fantastisch nieuw voertuig! Ga je er dan een KLM vliegtuig van maken of heb je iets anders in gedachten? danku maar ik heb nog niet echt over de textures nagedacht doe maar wat suggesties Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Je kan natuurlijk ook er als tekst op zetten Air Keessie, alleen dan spreekt de mod waarschijnlijk minder mensen aan. KLM look zou ook wel leuk zijn zoals ik al zei. Reageren
Puma Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Je model ziet er sweet uit. Ik zou de details van het vliegtuig een vast texture geven en een template-texture maken als paintjob voor het vliegtuig. Als je dan die template erbij geeft aan mensen, kunnen ze makkelijk hun eigen paintjob voor je vliegtuig maken . Reageren
keessie Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Je model ziet er sweet uit. Ik zou de details van het vliegtuig een vast texture geven en een template-texture maken als paintjob voor het vliegtuig. Als je dan die template erbij geeft aan mensen, kunnen ze makkelijk hun eigen paintjob voor je vliegtuig maken . dat is wel een goed idee ga ik aan werken Reageren
keessie Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Update: ik ben gezig met de wat textures Reageren
Fezz Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 beetje slechte kwaliteit texture, of is dat niet zo in het uiteindelijk model? Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Het ziet er mooi uit maar zoals mijn voorganger al zei is het niet zo van goede kwaliteit. Ben je ook nog van plan de wielen te maken? Reageren
keessie Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 ja texture faal wel opzich ben bezig met een betere en de wielen had ik al maar op het plaatje zijn ze gehide Reageren
rienie Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Kijk op andere plaatjes en probeer te gokken voor de wielen. Reageren
keessie Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) ja ik ben maar weer begonnen, ik ga gewoon een heel simpele texture gebruiken door moeilijke dingen te gaan doen word hij bij mij alleen maar minder mooi xD nu moet ik alleen nog kijken hoe ik de raampjes ga doen hmm EDIT: nog wat verder gewerkt en hier een totaalplaatje Bewerkt: 10 april 2011 door keessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.