devos112 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ik zit eraan te denken gta iv te kopen. Maar nu wil ik graag eerst weten of ik net als in san andreas bij de politie kan horen. Iets zoals een free mode waarin je bij de politie kan is dit mogelijk
PrioX Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Je kan Cops 'n Crooks gaan spelen. Wanneer je de politie bent is het de bedoeling dat je de mafia vermoord voor dat ze ontsnappen. Wanneer je de mafia bent is het de bedoeling dat je ontsnapt van de politie d.m.v een vlucht voertuig.
devos112 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) Je kan Cops 'n Crooks gaan spelen. Wanneer je de politie bent is het de bedoeling dat je de mafia vermoord voor dat ze ontsnappen. Wanneer je de mafia bent is het de bedoeling dat je ontsnapt van de politie d.m.v een vlucht voertuig. maar dan kan je dus nit vrij rond lopen of wel Bewerkt: 9 februari 2011 door devos112
PrioX Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Dat is GTA IV op de PC (Ik weet niet waar jij IV op speelt) Wat je in de video ziet kan jezelf doen met wat vrienden. Er is een crimineel en de andere spelers zijn politie agenten. Je hoeft er dus geen speciale spelmode voor te starten. Gewoon gezellig met wat vrienden in Free Mode.
KennyKooyman (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik weet wel wat. Neem Simpel Native Trainer, ( dan kun je skins verranderen ) zeg me welke windows je hebt en ik stuur je een perfect filmpje dat je kan helpen. Youtube heeft mij er ook mee geholpen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 ik heb gta IV op pc je kan in fee mode in een politie auto gaat net als we op dat filmpje zien alleen heb je dan geen politie kleding aan
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 ik heb gta IV op pc je kan in fee mode in een politie auto gaat net als we op dat filmpje zien alleen heb je dan geen politie kleding aan Wel met trainer
Big Boss Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Even een herinnering: het gebruik van een trainer in multiplayer valt onder de categorie cheating (zelfs al gebruik je alleen maar de skin changer). Hier dient dat ook geen hulp voor te worden geboden.
gtagost Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Even een herinnering: het gebruik van een trainer in multiplayer valt onder de categorie cheating (zelfs al gebruik je alleen maar de skin changer). Hier dient dat ook geen hulp voor te worden geboden. hoe kan je cheats gebruiken op pc tijdens multyplayer? en dat clipje hoe kan je dat opstarten omdat te spelen?
Davedavy Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Even een herinnering: het gebruik van een trainer in multiplayer valt onder de categorie cheating (zelfs al gebruik je alleen maar de skin changer). Hier dient dat ook geen hulp voor te worden geboden. Ja maar , het werkt éxtra in MP , ik denk dat het dan mag van Rockstar? * Sorry voor bump :$
Megadreams Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Trainers gebruiken blijft cheaten en dat mag zoals Big Boss dus niet besproken worden op GTAforum.
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 (bewerkt) In singlepayer kan 't ook, dan moet je politiemissies doen. EDIT: ik dacht dat het over singleplayer ging Bewerkt: 28 mei 2011 door supergtagamer
Recommended Posts