PrioX Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Bewerkt: 9 februari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken. Reageren
PrioX Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken. €400 mag natuurlijk ook nog Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten. Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA Reageren
PrioX Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten. Ja, ik zal hem ook gaan gebruiken voor school Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA Bedankt! Ik zal er is voor gaan zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.