Jump to content

Nieuwe laptop


PrioX

Recommended Posts

Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$

Budget: €400

Doel: Internet, muziek luisteren

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: /

Benodigde randapparatuur: /

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: /

Extra koeling (voor overklokken)? /

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$

Budget: €400

Doel: Internet, muziek luisteren

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: /

Benodigde randapparatuur: /

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: /

Extra koeling (voor overklokken)? /

Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen :puh: Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen :puh: Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten.

Ja, ik zal hem ook gaan gebruiken voor school ;)

Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA

Bedankt! :)

Ik zal er is voor gaan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...