Niels707 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) Als ik GTA speel dan valt mijn computer soms opeens uit terwijl hij wel aan de stroom zit. Zelfs als ik geen GTA speel gebeurt het de 3 dagen erna ook tijdens het surfen op internet, tijdens het typen in Word, tijdens het versturen van een e-mail, etc. dat hij uitvalt. Kan dit zijn omdat ik GTA illegaal heb of is er een andere reden waarom mijn PC steeds uitvalt? Bewerkt: 9 februari 2011 door .Levi. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Denk dat hij te warm wordt. Maar btw schaf GTA gewoon legaal aan, zo duur is het niet meer. Maak eventueel je koelingen (die draaiende dingetjes) in je pc even schoon. Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Aangezien de problemen ook voorkomen bij andere verrichtingen op je computer lijkt Computer Talk > Hardware mij een betere plek voor je vraag. Het is overigens niet de bedoeling dat je illegale praktijken gaat bespreken op het forum, hier wordt je in ieder geval niet mee geholpen, maar waarschijnlijk ligt het probleem elders. Topic verplaatst. Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Als je pc te warm werd dan heeft dan 3 dagen na het spelen van het spel geen invloed meer. Maar het kan wel, na een tijdje verzameld in elke pc zich een grote hoop stof. Aan te raden is om je waaiertjes/inlaten/uitlaten eens na te kijken en evt. grondig schoon te maken. Maar gebruik GEEN stofzuiger ivm statische energie, dit kan je hele pc in een milliseconde verkloten. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Ik denk dat het een voeding probleem is. Van welk merk is je pc, of heb je hem zelf in elkaar gezet? Reageren
Niels707 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Ik denk dat het een voeding probleem is. Van welk merk is je pc, of heb je hem zelf in elkaar gezet? Van het merk Compaq. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Compaq = kantoorpc's = baggere on-board videokaart = te zwak. Mijn oude Compaq viel ook regelmatig uit met GTA3 en kon GTA2 niet eens zonder haperen afspelen. Wat zijn je specs? Klik hier. Reageren
Niels707 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Compaq = kantoorpc's = baggere on-board videokaart = te zwak. Mijn oude Compaq viel ook regelmatig uit met GTA3 en kon GTA2 niet eens zonder haperen afspelen. Wat zijn je specs? Klik hier. Dat programma kan ik niet downloaden op één of andere manier maar het probleem is (geloof ik) opgelost door dit: Als je pc te warm werd dan heeft dan 3 dagen na het spelen van het spel geen invloed meer. Maar het kan wel, na een tijdje verzameld in elke pc zich een grote hoop stof. Aan te raden is om je waaiertjes/inlaten/uitlaten eens na te kijken en evt. grondig schoon te maken. Maar gebruik GEEN stofzuiger ivm statische energie, dit kan je hele pc in een milliseconde verkloten. Ik heb de radertjes even schoon gemaakt en nu valt hij niet meer uit (tenminste al een hele dag niet en daarvoor viel hij 3x per dag uit). Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Ziet er al goed uit. Dit probleem heb ik ook ooit eens gehad. xD De koeler van de processor zat toen helemaal vol met stof. Reageren
Niels707 Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ziet er al goed uit. Dit probleem heb ik ook ooit eens gehad. xD De koeler van de processor zat toen helemaal vol met stof. Toen ik het er uit ging blazen kreeg ik een enorme vlaag stof in m'n gezicht! Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Haha, komt mij ook heel bekend voor. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.