Jump to content

Clean Getaway


Doetho

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem:

Als ik bij de missie's van Vladimir Glebov ben, dan doen de eerste en de tweede missie van hem het wel

maar de derde 'Clean Getaway' niet. Als ik naar hem toe ga dan krijg je dus zo'n zwart scherm met de missienaam onderin. Deze blijft bij mij de heletijd staan maar hij loopt niet vast want de letters lichten wel steeds op. :{

Ik heb hierover al op het internet gezocht.

Bij dezelfde missie gebeurde bij andere mensen iets anders, meestal belde Vladimir niet meer of de garage ging niet open.

Nou blijkt dat Rockstar een 'Bug' in GTA IV heeft gedaan om mensen die geen orginele CD hebben niet verder te kunnen laten spelen. Met resultaat dat Vladimir niet belde of de garage niet open gaat.

Echter heb ik een orginele CD. Het ligt ook niet aan mijn playstation want bij een vriend van mij doet die missie het wel.

Ook heb ik voordat ik deze GTA IV op de playstation had, hem al eerder van een andere vriend had geleent. Toen functioneerde het spel wel prima en deed die missie het gewoon.

Uit nood heb ik nu de savegame 'Three Leaf Clover' van Joriz gedownload en op de playstation gezet.

Helaas is dit en oude save en kan ik geen Trophies meer halen :cry:

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...