Jump to content

Cheater/modder


TekaLoca

Recommended Posts

Hey,

ik hoop dat ik hier juist zit.

Het is namelijk zo dat ik daarstraks aan het gamen was op GTA The Ballad of Gay Tony op Xbox 360 (online multiplayer) en dat er opeens een gast was die megasnel, maar echt ongelooflijk snel kon gaan met eender welke auto. En zijn health ging ook nooit naar beneden als je op hem schoot..

Is dit dan een modificatie op een console of hoe zit dat nou?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is idd modificatie op een console ;)

Ze zijn nogal irritant, ze verpesten je plezier in het spelen van GTA IV.

  • Ze vermoorden je, terwijl jij niks terug kan doen
  • Ze kunnen niet dood
  • Ze schieten raketten uit hun pistolen
  • Van hun P90 hebben ze een tazer gemaakt. Wanneer ze je ermee raken rol je over de grond.
  • En wanneer ze het zat zijn laten ze je Xbox 360 vast lopen

Je kan ze dus maar beter ontlopen want ze nemen echt je plezier weg. Er zijn ook vriendelijke modders, maar dat zijn er zeer weinig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag hun totaal niet.

Ze kunnen niet normaal spelen, en als ze een keer spelen zonder mod dan schiet je ze helemaal verrot. :bier:

Tegen hun spelen heeft helemaal geen zin want je maakt geen schijn van kans.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

"If you can't beat them, join them!" is hierop wel heel erg van toepassing! Het kan echter nog steeds dat de server waarin jullie je bevinden door hem wordt afgebroken, en dan loopt je 360 nog steeds vast. Dus ik weet niet of dat een heel verstandige keuze van je was.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

"If you can't beat them, join them!" is hierop wel heel erg van toepassing! Het kan echter nog steeds dat de server waarin jullie je bevinden door hem wordt afgebroken, en dan loopt je 360 nog steeds vast. Dus ik weet niet of dat een heel verstandige keuze van je was.. ^_^

Ik kwam ook even bij die kerel, toen vriesde hij ook onze 360's..

Heb ik ook last van. Het zijn gewoon sukkeltjes, die kunnen niet normaal spelen.

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...