Jump to content

Verveling

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan altijd nog voor de 100% gaan (als je dat nog niet heb gedaan) ;)

Hier kan je alles vinden voor de 100% (wat je dus moet doen voor de 100%) :)

Geplaatst:

Kan idd wel maar dat begint na een tijdje ook te vervelen. Wat doe jij bijv. Nu op GTA?

Geplaatst:

Kan idd wel maar dat begint na een tijdje ook te vervelen. Wat doe jij bijv. Nu op GTA?

Grab some boots and a rifle,

Hoe makkelijk

Op de straat gaan staan: En open ,t vuur

Geplaatst:

Als je Grand Theft Auto: San Andreas op de PC hebt dan kan je Multi Theft Auto downloaden of SA-MP. Hierdoor vermaak je je voorlopig wel weer denk ik.

Geplaatst:

Als je Grand Theft Auto: San Andreas op de PC hebt dan kan je Multi Theft Auto downloaden of SA-MP. Hierdoor vermaak je je voorlopig wel weer denk ik.

oke maar hoe kan je online gaan op GTA?

Geplaatst:

oke maar hoe kan je online gaan op GTA?

Als je SA voor de PC hebt download je SA-MP. (http://www.sa-mp.com/)

Geplaatst:

Leuke spellen bedenken, zoals zo lang mogelijk

Zes sterren politie behouden. Of natuurlijk jumps maken met een

Motor of auto.

• 3 weken later...
Geplaatst:

MTA is makkelijker dan sa-mp. Daar heb je ook automatisch de mogelijkheid om auto's te spawnen en te tunen. Beter download je MTA.

Geplaatst:

Ik spawn een snelle wagen (bijv. Infernus) en dan zorg ik met een trainer ervoor dat die wagen zwaar is en dat hij niet kapot kan. Daarna 3× de cheat voor twee sterren wanted level (OSRBLHH) en dan op de verkeerde weghelft gaan rijden. Zelfs tanks zullen je niet kunnen tegenhouden.

KennyKooyman (gast)
Geplaatst:

Ik heb pas de storyline uitgespeeld en verveel me nu op GTA. Weet een van jullie nog wat leuks te doen?

Neem simple native trainer, stuur me een berichtje met welke windows je hebt, dan heb ik een mooi filmpje voor je dat je kan helpen als je wil. ( het is toch wel IV he, en niet episodes, ik heb namelijk bijde )

Geplaatst:

Ga modden, zet nieuwe auto's erin. Zo houd ik me nog altijd bezig.

En zojuist weer de storyline een keertje uitgespeeld, maar dat gaat nu in 3 dagen, wordt toch wat te makkelijk.

SAMP had ik ook gedownload, maar na 3 keer spelen was ik dat al zat, vind er niks aan.

Geplaatst:

wat je ook kunt doen is met een gek voertuig de Mt. Chiliad oprijden en er daarna afspringen (en erin blijven zitten, daar krijg je wat geld voor). Kheb het een keer gedaan in een truck. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...