king-eleven Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Ik heb pas de storyline uitgespeeld en verveel me nu op GTA. Weet een van jullie nog wat leuks te doen? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Je kan altijd nog voor de 100% gaan (als je dat nog niet heb gedaan) Hier kan je alles vinden voor de 100% (wat je dus moet doen voor de 100%) Reageren
king-eleven Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Je kan altijd nog voor de 100% gaan (als je dat nog niet heb gedaan) Hier kan je alles vinden voor de 100% (wat je dus moet doen voor de 100%) Kan idd wel maar dat begint na een tijdje ook te vervelen. Wat doe jij bijv. Nu op GTA? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Je kan altijd nog voor de 100% gaan (als je dat nog niet heb gedaan) Hier kan je alles vinden voor de 100% (wat je dus moet doen voor de 100%) Kan idd wel maar dat begint na een tijdje ook te vervelen. Wat doe jij bijv. Nu op GTA? Grab some boots and a rifle, Hoe makkelijk Op de straat gaan staan: En open ,t vuur Reageren
PrioX Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Als je een beetje afwisselt verveelt het niet zo snel. Je gaat bijvoorbeeld eerst een half uur dat doen en dan weer iets anders GTA SA speel ik nog heel soms. Ik vermaak me nu met GTA IV, GTA TLaD en GTA TBoGT Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Als je Grand Theft Auto: San Andreas op de PC hebt dan kan je Multi Theft Auto downloaden of SA-MP. Hierdoor vermaak je je voorlopig wel weer denk ik. Reageren
king-eleven Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Als je Grand Theft Auto: San Andreas op de PC hebt dan kan je Multi Theft Auto downloaden of SA-MP. Hierdoor vermaak je je voorlopig wel weer denk ik. oke maar hoe kan je online gaan op GTA? Reageren
Casss Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Als je Grand Theft Auto: San Andreas op de PC hebt dan kan je Multi Theft Auto downloaden of SA-MP. Hierdoor vermaak je je voorlopig wel weer denk ik. oke maar hoe kan je online gaan op GTA? Als je SA voor de PC hebt download je SA-MP. (http://www.sa-mp.com/) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Leuke spellen bedenken, zoals zo lang mogelijk Zes sterren politie behouden. Of natuurlijk jumps maken met een Motor of auto. Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Als je pc hebt GTA-MP Keileuk. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 MTA is makkelijker dan sa-mp. Daar heb je ook automatisch de mogelijkheid om auto's te spawnen en te tunen. Beter download je MTA. Reageren
520860 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik spawn een snelle wagen (bijv. Infernus) en dan zorg ik met een trainer ervoor dat die wagen zwaar is en dat hij niet kapot kan. Daarna 3× de cheat voor twee sterren wanted level (OSRBLHH) en dan op de verkeerde weghelft gaan rijden. Zelfs tanks zullen je niet kunnen tegenhouden. Reageren
KennyKooyman (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik heb pas de storyline uitgespeeld en verveel me nu op GTA. Weet een van jullie nog wat leuks te doen? Neem simple native trainer, stuur me een berichtje met welke windows je hebt, dan heb ik een mooi filmpje voor je dat je kan helpen als je wil. ( het is toch wel IV he, en niet episodes, ik heb namelijk bijde ) Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Ga modden, zet nieuwe auto's erin. Zo houd ik me nog altijd bezig. En zojuist weer de storyline een keertje uitgespeeld, maar dat gaat nu in 3 dagen, wordt toch wat te makkelijk. SAMP had ik ook gedownload, maar na 3 keer spelen was ik dat al zat, vind er niks aan. Reageren
520860 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 wat je ook kunt doen is met een gek voertuig de Mt. Chiliad oprijden en er daarna afspringen (en erin blijven zitten, daar krijg je wat geld voor). Kheb het een keer gedaan in een truck. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.