Big-Smoke Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 IK ben nou bij de tweede missie van OG Madd Dogg Rhymes maar hij lukt niet. Eerst kun je 2 mannetjes van achter de keel doorsnijden maar daarna als ik dat ding heb gepakt komen er heel vell mannetjes. Weet iemand hoe je er snel langs komt of een goede vluchtroute? PS: Hoort het dat als je een mannetje in dat gebouw doodt met een mes en dat mannetje heeft een geweer dat je hem niet kan oppakken. Help i NEED sOMEBODY HELP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Kijk anders even in de walktrough: De missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Smoke Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 In de walktrough staat dat je de guard bij de studio neer kan schieten maar je wpens worden afgepakt als je het huis binnengaat. En als je een guard doodsteekt met het enige wapen dat je hebt kan je het geweer van de guard niet pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 In de walktrough staat dat je de guard bij de studio neer kan schieten maar je wpens worden afgepakt als je het huis binnengaat.En als je een guard doodsteekt met het enige wapen dat je hebt kan je het geweer van de guard niet pakken. Ik heb dit ook, de eerste guard kan je onmiddelijk vermoorden, bij de 2de guard moet je in de schaduw gaan en wachten tot hij op een metertje van je is en dan neerstekken. Bij de 3de guard moet je gewoon in het kotje links van je gaan staan in de schaduw en als de guard dan komt ook van achteren aanvallen. Bij die barman moet je mooi onder de bar sluipen en dan achter de bar naar hem toe sluipen een ook de keel oversnijden. En die gast die zit te gamen ook. En dan bij de 6de guard links binnen gaan en rechts terug buiten en dan kom je achter de guard te staan. Die moet je dus ook van achter neerstekken. Dan het Rhymes Book pakken, iedereen neerschieten en klaar. Zo heb ik de missie gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als je het Rymes Book hebt, dan laten de guards een geluidsdemper vallen, daarmee schiet je al die guards gewoon dood. Das best handig, want dan komen ze niet met ze allen op je af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Smoke Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb dit ook, de eerste guard kan je onmiddelijk vermoorden, bij de 2de guard moet je in de schaduw gaan en wachten tot hij op een metertje van je is en dan neerstekken. Bij de 3de guard moet je gewoon in het kotje links van je gaan staan in de schaduw en als de guard dan komt ook van achteren aanvallen. Bij die barman moet je mooi onder de bar sluipen en dan achter de bar naar hem toe sluipen een ook de keel oversnijden. En die gast die zit te gamen ook. En dan bij de 6de guard links binnen gaan en rechts terug buiten en dan kom je achter de guard te staan. Die moet je dus ook van achter neerstekken. Dan het Rhymes Book pakken, iedereen neerschieten en klaar. Zo heb ik de missie gehaald. Maar hoe schiet je ze dan neer als je geen wapens hebt want ik kan ze niet afpakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb dit ook, de eerste guard kan je onmiddelijk vermoorden, bij de 2de guard moet je in de schaduw gaan en wachten tot hij op een metertje van je is en dan neerstekken. Bij de 3de guard moet je gewoon in het kotje links van je gaan staan in de schaduw en als de guard dan komt ook van achteren aanvallen. Bij die barman moet je mooi onder de bar sluipen en dan achter de bar naar hem toe sluipen een ook de keel oversnijden. En die gast die zit te gamen ook. En dan bij de 6de guard links binnen gaan en rechts terug buiten en dan kom je achter de guard te staan. Die moet je dus ook van achter neerstekken. Dan het Rhymes Book pakken, iedereen neerschieten en klaar. Zo heb ik de missie gehaald.Maar hoe schiet je ze dan neer als je geen wapens hebt want ik kan ze niet afpakken. Pas als je het Rhymes boek hebt kun je wapens afpakken. Als dit niet zo is, dan is er een foutje in je spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eyzos Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Sluipen en headshots maken, oefen hiermee, en zorg dat niemand je ziet, dan is deze missie echt stomweg simpel. In een keer uitgespeeld Veel Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als je gwoon de ondertitels leest bij de missie, word je precies uitgelegd wat je moet doen. Ik -persoonlijk- vind het veel handiger om de missie helemaal stealth (met een mes) te doen, dus gwoon geen wapens want dan komen de bewakers eraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik snap niet dat er zoveel mensen moeite hebben met deze missie, ik vond ze één van de gemakkelijkste en leukste. Je moet gewoon even geduld hebben om een beetje stealth te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik snap niet dat er zoveel mensen moeite hebben met deze missie, ik vond ze één van de gemakkelijkste en leukste. Je moet gewoon even geduld hebben om een beetje stealth te spelen. Aangezien je niet de enige bent die zo ontzettend goed is in deze missie, zijn er ook leden die dit niet kunnen halen. Het spijt me, maar dit lijkt net of jullie San Andreas in één dag eventje uit hebben gespeeld. Beetje opschepperig. @ Big Smoke: Als je op 'C' drukt, gaat hij bukken. Dan loopt hij al niet zo snel en hoef je de 'Alt'-toets niet de hele tijd in te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik snap niet dat er zoveel mensen moeite hebben met deze missie, ik vond ze één van de gemakkelijkste en leukste. Je moet gewoon even geduld hebben om een beetje stealth te spelen. Aangezien je niet de enige bent die zo ontzettend goed is in deze missie, zijn er ook leden die dit niet kunnen halen. Het spijt me, maar dit lijkt net of jullie San Andreas in één dag eventje uit hebben gespeeld. Beetje opschepperig. @ Big Smoke: Als je op 'C' drukt, gaat hij bukken. Dan loopt hij al niet zo snel en hoef je de 'Alt'-toets niet de hele tijd in te houden. Het gaat niet om op te scheppen hoe snel we kunnen spelen. Ik heb ook zelf wat moeite met een aantal missies maar ipv ze na 1 x te mislukken direct te posten probeer ik het eerst zelf een aantal keer tot het écht niet wil lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 In principe hoef je maar twee bewakers te doden met een mes. Bij de rest kun je er gewoon langs sluipen. Op de terugweg kun je een pistol met een demper gebruiken die gedropt wordt door de bewaker in de studio die je ook moet neersteken. De bewakers die je moet neersteken zijn dus de eerste bij de ingang en de laatste bij de studio. De rest kun je gewoon afknallen. Greetz, Jorus (Joris) P.S. MClaw, zeik niet! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 In principe hoef je maar twee bewakers te doden met een mes. Bij de rest kun je er gewoon langs sluipen. Op de terugweg kun je een pistol met een demper gebruiken die gedropt wordt door de bewaker in de studio die je ook moet neersteken. De bewakers die je moet neersteken zijn dus de eerste bij de ingang en de laatste bij de studio. De rest kun je gewoon afknallen.Greetz, Jorus (Joris) P.S. MClaw, zeik niet! :blink: Zeik zelf niet. Mclaw heeft wel gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.