GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2011 Ik ging met de hotring in VC en met jetpack ging ik over een hek heen. zo viel ik omlaag en kwam onder het stadion terecht. nu zie je alleen maar zwarte lucht en soms een auto. sceens: in een auto billboard van memorial stadion een andere auto cop brides, leven, en slowmotion pill in de ammunition van downtown in de shooting range wordt alles weer normaal alleen is er geen kip op straat. buiten op straat is niemand te bekennen. weet iemand wat dit is? Ik heb geen mods. supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2011 Dit is normaal, bij het binnen gaan van een interior, in dit geval het Hotring stadion, word je geteleporteerd naar een ander universum. Als je op een manier buiten het interior komt zie je dus enkel objecten die in dat universum zichtbaar horen te zijn. In dit geval is dat dus enkel het Hotring stadion. Zodra je de shooting range binnenging door de deur, werd je geteleporteerd naar een ander universum. Daarna verlaatte je de shooting range weer door de deur en je werd geteleporteerd naar het grootste universum: Vice City zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2011 Ok. Dan weet ik weer wat meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.