Jump to content

Graag jullie mening!


designchick

Recommended Posts

Ik ben sinds twee jaar grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites, bewerken fotografie en tegenwoordig maken wij ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden! Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!). Opbouwende kritiek en meningen zijn welkom, want ik wil mezelf altijd verbeteren :)

Het gaat om dit filmpje :

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk gedaan, die videoclip! Zeker leuk die verschillende lettertypes en afwisselingen. Alhoewel je kunt zien dat jullie die tekeningen met touwtjes weg getrekt hebben. :puh: Liedje is zelfs nog wel leuk! Ik geef het een 8/10, vindt 't toch wel mooi gelukt voor een low-budget productie. KIU!

(En oja, welkom op het forum :$)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan. Niet helemaal origineel, want ik heb het vaker gezien op een dergelijke wijze, maar omdat het niet zo vaak wordt gedaan valt het toch op. Het enige wat ik jammer vind is dat je op het einde als de camera draait, je maar een klein beetje ziet van de ruimte, met een paar dingen die op de grond liggen. Ik had het leuk gevonden als je hier nog een shot zou hebben met een paar mensen die die borden vasthouden, of misschien de zanger zelf die je ziet. Nu vond ik het een overbodig ding, ik zou er voor gekozen hebben om de camera gericht te houden op de ondergrond, en dan langzaam naar zwart toe te gaan. Net als Cab ga ik voor een 8

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks!!! Een 8 is in principe goed, maar ik snap jullie opmerkingen wel. Ik had ook beperkte middelen/budget, dus heb mijn best gedaan. Het einde was even lastig om te bedenken, dus dat snap ik in ieder geval wel! Hebben jullie ook andere clips met dit idee als voorbeeld? Ik dacht namelijk dat ik best origineel was, maar blijkbaar niet ;-)! Ben benieuwd naar meer meningen hier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...