Jump to content

[RDR] Red Dead Redemption DLC's

Red Dead Redemption DLC  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Zien jullie graag nog een DLC voor Red Dead Redemption?

• Ja, omdat..
      9
    • Nee, omdat..
      3
    • Mischien, omdat..
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

aangezien we in het Wat vonden jullie van Undead Nightmare topic toch een beetje offtopic aan het gaan zijn leek het me een goed idee om een topic over een eventueel volgende DLC te maken.

Willen jullie nog een DLC voor Red Dead Redemption of zijn jullie er klaar mee?

Laat het hier weten :)

Vergeet niet op de poll te stemmen ;)

Bewerkt: door TekaLoca
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

11

• Hayte

4

• R-fl3x

3

• moechy

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik hoop toch nog altijd op een nieuwe DLC, veruit misschien de laatste. Zo eentje met wat nieuwe wapens (:D), een paar Gang Hideouts in Mexico, nieuwe Challenges, een nieuwe multiplayermode..

Maar of er écht nog een DLC gaat komen met de komst van L.A. Noire?

Geplaatst:

Natuurlijk mag er van mij een nieuwe DLC uitkomen voor RDR. Zo houden ze RDR levend omdat hij snel verveeld wanneer je hem hebt uitgespeeld ;)

Maar of er écht nog een DLC gaat komen met de komst van L.A. Noire?

Ik geloof dat dat geen reden is om er niet een uit te brengen. Omdat L.A Noire gemaakt wordt door Team Bondi, en Rockstar San Diego maakt RDR ;)

Geplaatst:

Het zou van mij wel mogen hoor. Alleen ik ben bang dat ze nu alle aandacht op L.A. Noire gaan gooien en Red Dead Redemption een beetje achter zich laten. Je ziet nu ook dat er steeds meer L.A. Noire footage uit komt dus ze willen die hype een beetje gaan beginnen nu.

Geplaatst:

@Priox

Daar kun je wel gelijk in hebben. :)

@Kenny-Petrovic

Nog steeds veel mensen spelen RDR, en of ze zomaar RDR gaan laten vallen betwijfel ik toch..

Geplaatst:

Inderdaad.. Rockstar Games brengt het alleen uit. Dus ik zie niet waarom L.A. Noire alle aandacht zou krijgen.

Ze hebben jaren gewerkt aan Red Dead Redemption, en om dit zo ineens achter hun te laten lijkt me onwaarschijnlijk :puh:

Geplaatst:

Inderdaad.. Rockstar Games brengt het alleen uit. Dus ik zie niet waarom L.A. Noire alle aandacht zou krijgen.

Ze hebben jaren gewerkt aan Red Dead Redemption, en om dit zo ineens achter hun te laten lijkt me onwaarschijnlijk :puh:

Rockstar games is inderdaad de uitgever, en het lijkt mij logisch dat ze naast het uitgeven van alles zich ook bemoeien met planning. Want zeg nou zelf; als RDR DLC en LA Noire tegelijk uitkomen, zou jij ze dan allebei kopen? Die kans is veel groter als ze het verspreid over een tijdje doen.

Geplaatst:

Ik hoef geen nieuwe DLC voor RDR. Maar dat komt omdat ik nog moet gaan beginnen aan Undead Nightmare, en mij straks helemaal ga storten op LA Noire.

Geplaatst:

Ja ik ben voor nog wat extra dlc voor red dead. Een paar nieuwe hideouts of nog wat extra singleplayer t is mij al eenders t blijft zowiezo een van de beste games van 2010! Maar liefst nog voor dat la noire uitkomt want daar zal ik ook wel ff mee bezig zijn.

Geplaatst:

Ja ik ben voor nog wat extra dlc voor red dead. Een paar nieuwe hideouts of nog wat extra singleplayer t is mij al eenders t blijft zowiezo een van de beste games van 2010! Maar liefst nog voor dat la noire uitkomt want daar zal ik ook wel ff mee bezig zijn.

Maar nu er blijkbaar een volledig nieuwe game red dead revolution uit zal komen hoeven ze voor mij dan geen dlc meer te maken en gewoon zo snel mogelijk dat spel afleveren :puh:

Geplaatst:

Dat geloof je toch niet? Dat hele ding is door een fan in elkaar gestoken.

Rockstar bevestigde dat ze stopten met de Red Dead-serie..

Geplaatst:

Dát geloof je toch niet? Rockstar is niet blind. Als het niet aan Red Dead lag had Take 2 heel wat minder winst gehaald. Nu hebben ze de basis voor een nieuwe serie, wat bakken met geld en kritisch succes zou opleveren, een win win situatie dus. Ze zouden idioot zijn mochten ze dit niet voortzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...