Jump to content

[RDR] Red Dead Redemption DLC's

Red Dead Redemption DLC  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Zien jullie graag nog een DLC voor Red Dead Redemption?

• Ja, omdat..
      9
    • Nee, omdat..
      3
    • Mischien, omdat..
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, want Rockstar Games maakt al genoeg DLC's. Vind ik, althans. Ik vind dat ze er beter mee kunnen stoppen dus... De reden is dat Red Dead sowieso, met de DLC's erbij, saai begint te worden. En ik geloof niet dat een nieuwe DLC me zou motiveren weer Red Dead te gaan spelen...

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

11

• Hayte

4

• R-fl3x

3

• moechy

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dát geloof je toch niet? Rockstar is niet blind. Als het niet aan Red Dead lag had Take 2 heel wat minder winst gehaald. Nu hebben ze de basis voor een nieuwe serie, wat bakken met geld en kritisch succes zou opleveren, een win win situatie dus. Ze zouden idioot zijn mochten ze dit niet voortzetten.

Ja, want onderstaande foto is zeer geloofwaardig, hé? :puh:

184_19894_RedDeadRevolution_a.jpg?i=1283526613

Geplaatst:

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Rockstar een modern bedrijf is. En moderne bedrijven denken vooral aan één ding; geld. Goedlopende serie = meer geld dan een nieuwe serie.

Geplaatst:

Dat geloof je toch niet? Dat hele ding is door een fan in elkaar gestoken.

Rockstar bevestigde dat ze stopten met de Red Dead-serie..

Heb je hier toevallig bewijs van? :)

Maar ontopic:

Het zou wel vet zijn als de volgende DLC Jack Marston zou volgen in bijvoorbeeld de Jaren '20 à la Boardwalk Empire.

Geplaatst:

Als je zegt dat de Red Dead serie gestopt wordt betwijfel ik het.. Ze hebben toch een tijd gewerkt aan de engine en aangezien die nu eindelijk klaar is lijkt het me logisch om door te gaan met Red Dead Redemption.

Geplaatst:

De engine is niet alleen en specifiek voor RDR gemaakt hoor. Hij was meer gemaakt voor de next-gen spellen voor de huidige consoles.

Geplaatst:

Ik denk dat er een RDR komt dat John Marston nog plunderde met Dutch en Bill. Dat hoop ik ook want dat lijkt me wel vet.

Geplaatst:

Ik zie liever geen nieuwe DLC voor Red Dead Redemption uitkomen.. Ik kan het niet laten, maar zowel de RDR DLC als de GTA DLC hebben voor- en nadelen.. Ik zie liever voor beide franchises in de toekomst dat men van elkaar leert, de San Diego en North studio's, en dan vooral op multiplayer gebied.

Geplaatst:

Ik zou het wel willen hoor!! :puh: als het maar een goeie DLC is!!Met uh...bijv;nieuwe wapens,nieuwe vervoersmiddelen,in plaats van die vervloekte paarden de hele tijd! :zz: Mischien eentje dat,uh,John met Jack op reis gaat,op zoek naar een bekende Schurk,of een speciaal dier,voorwerp...Zoiets!!Oh ja,downlowdbaar en te koop in de winkel ^_^

Geplaatst:

Er zijn imo al genoeg wapens voor in die tijd hoor :bier:

Vervoersmiddelen.. zouden eventueel kunnen, maar dat maakt het hele concept kapot :(

Geplaatst:

Mischien een nieuwe stad dan?Goed punt trouwens over die wapens :7 Maar...sommige dingen als,uh,wat meer automatische wapens zouden leuk zijn :puh:

Geplaatst:

Misschien een kort 2e verhaal waarin Jack de hoofdpersoon is.

Er valt daarvoor genoeg te verzinnen, en Rockstar is creatief genoeg is wel gebleken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...