king-eleven Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 hallo, als ik gta sa wil herinstaleren gaan al mijn savegames verloren. tog? maar kan ik die kopieren en dan op mijn desktop zetten ofzo, dan gta herinstaleren en dan weer terugzetten zodat ik niet al mijn bestanden kwijt ben. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 hallo, als ik gta sa wil herinstaleren gaan al mijn savegames verloren. tog? maar kan ik die kopieren en dan op mijn desktop zetten ofzo, dan gta herinstaleren en dan weer terugzetten zodat ik niet al mijn bestanden kwijt ben. Ja dat kan, gewoon je San Andreas User Files mapje op je buroblad zetten Dat mapje kan je vinden in je Documenten Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Was het niet zo dat als je dat deed dat je savegames bleven? Maar ik zou geen risico nemen. Reageren
king-eleven Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) maar lukt het ook als je een mod geinsaleerd hebt? want bij mij werkt die mod niet goed dus wil ik GTA herinstaleren. maar als die mod dat oo blijft heeft het niet veel zin. Bewerkt: 12 februari 2011 door king-eleven Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ik heb vorige week ook San Andreas geherinstalleerd en mijn savegames zijn gewoon gebleven. En ik heb het gedaan om precies de rede als jij, enkele mods werkten niet meer. Reageren
king-eleven Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ik heb vorige week ook San Andreas geherinstalleerd en mijn savegames zijn gewoon gebleven. En ik heb het gedaan om precies de rede als jij, enkele mods werkten niet meer. oke maar waren die mods toen weg of deden ze het nog? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 De mods zijn vervangende bestanden van het origineel. Als je hem herinstalleert dan heb je de originele bestanden weer en zijn ze dus weg Reageren
king-eleven Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 De mods zijn vervangende bestanden van het origineel. Als je hem herinstalleert dan heb je de originele bestanden weer en zijn ze dus weg oke bedankt idereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.