Sjoerdino Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 (bewerkt) Kan iemand mij helpen, Ik weet hoe je een gedownloade auto in GTA IV kan zetten, maar hoe download ik zo'n auto, dat weet ik ook, maar niet precies, want als die download van een auto verschijnt, staat er 'openen'en 'opslaan' , welke moet k dan kiezen? en waar moet ik de auto's dan in opslaan?, in welke bestands-map? Graag beantwoorden via de mail: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailadressen is niet toegestaan.<<< Bedankt, Grtz Sjoerd. Je opent de bestanden dan ga open je met het programma spark IV de main map van GTA IV> pc> data> cdimages> vehicles.ide nu verschijnt er een lijst van auto zorg dat je de hele lijst kopiert en in een aparte map zet! Stel je hebt een vervanger voor de admiral geopend dan selecteer je admiral.wft en admiral.wtd die vervang je dan voor admiral.wft en admiral.wtd uit de map die je gedownload hebt. Oke, ik snap het nog niet helemaal, heb er geen verstand van, ik ga het proberen thx in ieder geval Bewerkt: 31 juli 2011 door .Levi. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Ik heb de extra posten even weggehaald, want die stonden in quotes en bovendien dient de "edit" knop gebruikt te worden als er aanvullende vragen & opmerkingen zijn. Voor de record: het lukt je nog niet om het model in de game te krijgen, ondanks de hulp uit dit topic. Iemand nog een goed idee? Reageren
Sjoerdino Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Jeeeejj, het is me gelukt na heel veel moeite en geduld, bedankt daarvoor! Ik heb ook de Nederlandse sirene erin gezet die doet het ook, alleen één probleem de lichtbak doet niks... Als ik in de politie voertuig zit zie ik wel in het midden blauwe lampen die standaard aan staan die ik niet uit kan zetten behalve als ik de motor uit zet, in filmpje kun je meerdere dingen enz met de sirenes en zwaailichten die zou ik ook graag willen in me spel.. Hoe krijg ik dit in het spel?Dit is een screenshot van me spel: Groetjes, Joost Het Joost, Ik wil dit ook héél graag, maar snap er niks van. Zou je het mij heel duidelijk willen uitleggen? miss via skype of gwn hier? Thx! Reageren
Sjoerdino Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 ik snap er nog steeds geen ene fucking kut zooi van, kan iemand me het miss uitleggen via msn of skype? Reageren
Sjoerdino Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Kan iemand mij helpen, Ik weet hoe je een gedownloade auto in GTA IV kan zetten, maar hoe download ik zo'n auto, dat weet ik ook, maar niet precies, want als die download van een auto verschijnt, staat er 'openen'en 'opslaan' , welke moet k dan kiezen? en waar moet ik de auto's dan in opslaan?, in welke bestands-map? Graag beantwoorden via de mail: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen is niet toegestaan.<<< Bedankt, Grtz Sjoerd. Je opent de bestanden dan ga open je met het programma spark IV de main map van GTA IV> pc> data> cdimages> vehicles.ide nu verschijnt er een lijst van auto zorg dat je de hele lijst kopiert en in een aparte map zet! Stel je hebt een vervanger voor de admiral geopend dan selecteer je admiral.wft en admiral.wtd die vervang je dan voor admiral.wft en admiral.wtd uit de map die je gedownload hebt. Thx, maar snap het nog steeds niet, miss ben ik dom, maarja zou je het me miss willen uitleggen op msn of skype? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.