delete45 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Ik heb ontzettend slecht internet... Op m'n laptop werkt 't allemaal goed (54 mbps). En op m'n computer op dezelfde plek heb ik maar 18 mbps Ik heb de Linksys compact Wireless-G USB-adapter WUSB54GC op m'n computer. Waar kan dit aan liggen? En zou deze kaart 'tzelfde presteren als de Atheros AR9285 (die zit namelijk in mijn laptop). Oowja nog ff wat info: - Windows xp sp 3 - Software van adapter is up to date Alvast bedankt Bewerkt: 12 februari 2011 door delete45 Reageren
ikt Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ik heb ontzettend slecht internet... Op m'n laptop werkt 't allemaal goed (54 mbps). En op m'n computer op dezelfde plek heb ik maar 18 mbps Ik heb de Linksys compact Wireless-G USB-adapter WUSB54GC op m'n computer. Waar kan dit aan liggen? En zou deze kaart 'tzelfde presteren als de Atheros AR9285 (die zit namelijk in mijn laptop). Oowja nog ff wat info: - Windows xp sp 3 - Software van adapter is up to date Alvast bedankt Ik geloof niet dat jij 18mbps slecht internet vindt. Doe maar eerst eens een speedtest op speedtest.net en laat je resultaten zien Kijk ook eens naar de opstelling. Het is namelijk nogal logisch als je computer iets slomer is, als die ergens ver achter een paar muren staat t.o.v. de router, terwijl je laptop op de router zit. Objecten tussen de computer en router kunnen ook nog voor storing zorgen. Reageren
delete45 Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Is 18 mbps niet slecht dan? Kan ik daarmee games als Call of duty black ops online spelen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Is 18 mbps niet slecht dan? Kan ik daarmee games als Call of duty black ops online spelen? Ik kon dat al met mijn 4 Mbps. En dan vind jij 18 Mbps sloom? Maar, zoals ikt zei, laat eerst de resultaten van deze site zien. Probeer anders bedraad (ftw). Reageren
delete45 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Is 18 mbps niet slecht dan? Kan ik daarmee games als Call of duty black ops online spelen? Ik kon dat al met mijn 4 Mbps. En dan vind jij 18 Mbps sloom? Maar, zoals ikt zei, laat eerst de resultaten van deze site zien. Probeer anders bedraad (ftw). Bedraad internet lukt niet Het gat waar de kabel door zou moeten zit op de een of andere manier verstopt, ik kom er niet doorheen Reageren
ikt Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Is 18 mbps niet slecht dan? Kan ik daarmee games als Call of duty black ops online spelen? Ik kon dat al met mijn 4 Mbps. En dan vind jij 18 Mbps sloom? Maar, zoals ikt zei, laat eerst de resultaten van deze site zien. Probeer anders bedraad (ftw). Bedraad internet lukt niet Het gat waar de kabel door zou moeten zit op de een of andere manier verstopt, ik kom er niet doorheen Luie zak Vraag je ouders om dat probleem op te lossen. Als ik jou was zou ik gewoon een hamer en een lange schroevendraaier pakken en hard meppen. De jeugd van tegenwoordig... Reageren
delete45 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 (bewerkt) Nee je snapt 't niet... Beneden in de meterkas staat de router (die kan alleen daar worden aangesloten). En mijn kamer is boven, er zijn dan bij de bouw van het huis buizen voor kabels in de muren gemaakt, zo wou ik dus vanaf benened naar mijn kamer een kabel leggen. Nou en die buizen zitten ergens verstopt waardoor de kabel er niet door kan :S En anders moeten we helemaal naar boven met een kabel over de grond. Bewerkt: 14 februari 2011 door delete45 Reageren
ikt Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Nee je snapt 't niet... Beneden in de meterkas staat de router (die kan alleen daar worden aangesloten). En mijn kamer is boven, er zijn dan bij de bouw van het huis buizen voor kabels in de muren gemaakt, zo wou ik dus vanaf benened naar mijn kamer een kabel leggen. Nou en die buizen zitten ergens verstopt waardoor de kabel er niet door kan :S En anders moeten we helemaal naar boven met een kabel over de grond. Oh, zo. Als je naar het spul kijkt wat tussen je router en jouw computer zit, wat zie je dan? Wat voor een router hebben jullie eigenlijk? Hoe sterk is het signaal? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Bedraad internet lukt niet Het gat waar de kabel door zou moeten zit op de een of andere manier verstopt, ik kom er niet doorheen Je hebt van die kastjes die je bij je router een in het stopcontact kan steken en bij je computer een. Dan gebruikt hij de kabel van je stroomnet als internetkabel, dit werkt echt perfect en ook perfect hetzelfde als dat je een kabel zou leggen. Alleen dit is makkelijker Kijk hier is Reageren
delete45 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Maar kan ik dan niet beter een draadloze netwerkadapter in laten bouwen? Mijn laptop doet het op exact dezelfde plaats veel beter namelijk met 54 mbps Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ligt aan je adapter, probeer eens een usb wifi stickje? Kost nu ongeveef 15-20 euro (54 mbps) maar misschien kan je er 1 van een vriend lenen? Reageren
delete45 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 ik heb een usb wifi stickje ;-) En daar heb ik het nu ook de hele tijd over Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 ik heb een usb wifi stickje ;-) En daar heb ik het nu ook de hele tijd over Al eens een andere geprobeerd, ik haalde met mijne ook lage snelheden en hoge pings en met die van een vriend 54mb.ps en een lagere ping Reageren
delete45 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 ik heb een usb wifi stickje ;-) En daar heb ik het nu ook de hele tijd over Al eens een andere geprobeerd, ik haalde met mijne ook lage snelheden en hoge pings en met die van een vriend 54mb.ps en een lagere ping Oke bedankt dan ga ik dat eens even proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.