Jump to content

Witte vlekken

Jens

Recommended Posts

Vroeger had ik eens last dat GTA: SA traag ging en ik heb dit kunnen verhelpen door iets aan te passen in de opties (bij 'Advanced Settings' iets op 'Low' te plaatsen). Ik had toen 2 problemen maar nu is er dat maar 1 meer. Want ik zie soms witte vlakken op garagepoorten, huizen op bepaalde zijkanten en nog wat meer zoals hieronder. Zo zie je dat bij CJ's garage in San Fierro. Misschien kan ik jullie helpen door te zeggen dat ik onlangs een nieuwe videokaart heb en die is een NVidiA GeForce 5200 GX. Bij voorbaat dank.

gtasanandreasbeeld.jpg

Delen op andere websites

Vroeger had ik eens last dat GTA: SA traag ging en ik heb dit kunnen verhelpen door iets aan te passen in de opties (bij 'Advanced Settings' iets op 'Low' te plaatsen). Ik had toen 2 problemen maar nu is er dat maar 1 meer. Want ik zie soms witte vlakken op garagepoorten, huizen op bepaalde zijkanten en nog wat meer zoals hieronder. Zo zie je dat bij CJ's garage in San Fierro. Misschien kan ik jullie helpen door te zeggen dat ik onlangs een nieuwe videokaart heb en die is een NVidiA GeForce 5200 GX. Bij voorbaat dank.

Heb je er op gespoten ofzo? Kon je het weer niet laten :puh:

Delen op andere websites

Heb je er op gespoten ofzo? Kon je het weer niet laten :puh:

Pervers ventje, zou jij geen sirieus antwoord willen? :blink:

Greetz, Jorus (Joris)

Delen op andere websites

Heb je dit probleem ook in andere games ?

Hier kan je je drivers updaten : http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

(bij de eerste stap moet je voor graphic driver kiezen , dan voor tnt and GeForce, bij de laatste moet je je windowsversie selecteren klik dan op go.

Probeer eens om direct x 9.0 b te installeren : http://www.fileplanet.com/118180/110000/fi...fo/DirectX-9.0b

Zelfs als je kaart nieuw is moet je toch telkens de laatste drivers nog downloaden.

Delen op andere websites

foutje, verkeerd gelezen

Hij bedoelt die garage(waar je die auto's in kunt zetten) dat is helemaal wit. ;)

Dat hoor zo helemaal niet :lol: .

Edit: iets telaat gepost :puh: .

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...