Jump to content

Fraps


Pesimist

Recommended Posts

Hallo beste leden ik heb hier een klein probleempje,ik heb hier een volle versie van fraps versie 3.1.0.

Het probleem is als ik een video van 2,3 minuten neem is het video bestandje 2gigabyte ik weet niet of dat normaal is.

Wat kan ik doen om dit te verminderen zonder dat de kwaliteit minder wordt? :) Dankje

post-107027-129752347853.jpg

Bewerkt: door musii42
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel normaal dat die bestanden van FRAPS zo enorm groot zijn. Er zijn zover ik weet geen trucjes waarmee je dat kleiner weet te krijgen.

Wat je wel zou kunnen doen, is bijvoorbeeld met Windows Movie Maker in HD opslaan. Is kleiner bestand, en dan kun je hem toch nog bewerken en het grote oude bestand eraf gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel normaal dat die bestanden van FRAPS zo enorm groot zijn. Er zijn zover ik weet geen trucjes waarmee je dat kleiner weet te krijgen.

Wat je wel zou kunnen doen, is bijvoorbeeld met Windows Movie Maker in HD opslaan. Is kleiner bestand, en dan kun je hem toch nog bewerken en het grote oude bestand eraf gooien.

Ow oke dankje ga ik proberen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel normaal dat die bestanden van FRAPS zo enorm groot zijn. Er zijn zover ik weet geen trucjes waarmee je dat kleiner weet te krijgen.

Wat je wel zou kunnen doen, is bijvoorbeeld met Windows Movie Maker in HD opslaan. Is kleiner bestand, en dan kun je hem toch nog bewerken en het grote oude bestand eraf gooien.

Ow oke dankje ga ik proberen :Y

Als je hem als .mp4 opslaat dan is hij ook heel veel minder, en dan bedoel ik ook heel veel, en de kwaliteit blijft

Van 2 gb naar 50 mb bijvoorbeeld, dacht ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...