Jump to content

Ik krijg geen missies meer


NukeTown

Recommended Posts

Hallo. Ik heb net Boulevard Baby gehad, maar ik krijg geen missies meer?

Er verschijnt geen 'T' meer op mn kaart en verder dan Mom's house, Club Management, en Golf zie ik gewoon niks?

Iemand die weet wat ik nu moet doen want ik wil gewoon verder in het verhaal....

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven: Hij zegt toch dat hij Boulevard Baby heeft gedaan?

De volgende missie (Not so fast > WikiGTA) zou moeten starten bij Hercules en is een missie van Tony.

Je kan het volgende doen:

  • Checken of een dag ingame helpt
  • Tony bellen
  • Kijken of de "T" in het grijs bij club Hercules staat en er dus alleen gestart kan worden op een bepaald tijdstip

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende missie (Not so fast > WikiGTA) zou moeten starten bij Hercules en is een missie van Tony.

Je kan het volgende doen:

  • Checken of een dag ingame helpt
  • Tony bellen
  • Kijken of de "T" in het grijs bij club Hercules staat en er dus alleen gestart kan worden op een bepaald tijdstip

Tony bellen heb ik al geprobeerd, en ik krijg alleen maar zijn voicemail. De 'T' grijs zie ik ook niet verschijnen. Dan is het dus waarschijnlijk zo dat ik op een bepaald tijdstip moet zijn wil ik z'n missie kunnen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

In dat geval had je wel een grijze T moeten zien.

Wacht een ingame dag of een paar, ga wat Club Management dingen doen, ga de missie voltooien bij Mom's House. Daarna zou hij moeten verschijnen.

(De Mom's House missies horen ook bij het verhaal!)

Link to comment
Delen op andere websites

Er verschijnt geen 'T' meer op mn kaart en verder dan Mom's house.

Bij Mom's house heb je toch ook missies?

MommaMarker.png

Misschien moet je nog missies doen voor je moeder voor dat je Not So Fast kan spelen ;)

Edit: Sorry, ik heb over de post van Jacky-2007 gelezen die precies hetzelfde zei :$

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky-2007

In zijn eerste post zei hij dat er op zijn radar alleen nog (o.a.) Mom's House stond. Met mijn vorige post bedoelde ik dat hij eerst die missies moest voltooien, dan kon hij de andere starten. :)

Ja inderdaad ik wist dus gewoon niet dat je ook missies kreeg van 'Mom'. Vandaar, maar alsnog bedankt iedereen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...