NukeTown Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Hallo. Ik heb net Boulevard Baby gehad, maar ik krijg geen missies meer? Er verschijnt geen 'T' meer op mn kaart en verder dan Mom's house, Club Management, en Golf zie ik gewoon niks? Iemand die weet wat ik nu moet doen want ik wil gewoon verder in het verhaal.... Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Misschien moet je eerst de andere missies doen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 @ Hierboven: Hij zegt toch dat hij Boulevard Baby heeft gedaan? De volgende missie (Not so fast > WikiGTA) zou moeten starten bij Hercules en is een missie van Tony. Je kan het volgende doen: Checken of een dag ingame helpt Tony bellen Kijken of de "T" in het grijs bij club Hercules staat en er dus alleen gestart kan worden op een bepaald tijdstip Reageren
NukeTown Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 De volgende missie (Not so fast > WikiGTA) zou moeten starten bij Hercules en is een missie van Tony. Je kan het volgende doen: Checken of een dag ingame helpt Tony bellen Kijken of de "T" in het grijs bij club Hercules staat en er dus alleen gestart kan worden op een bepaald tijdstip Tony bellen heb ik al geprobeerd, en ik krijg alleen maar zijn voicemail. De 'T' grijs zie ik ook niet verschijnen. Dan is het dus waarschijnlijk zo dat ik op een bepaald tijdstip moet zijn wil ik z'n missie kunnen doen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 In dat geval had je wel een grijze T moeten zien. Wacht een ingame dag of een paar, ga wat Club Management dingen doen, ga de missie voltooien bij Mom's House. Daarna zou hij moeten verschijnen. (De Mom's House missies horen ook bij het verhaal!) Reageren
PrioX Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Er verschijnt geen 'T' meer op mn kaart en verder dan Mom's house. Bij Mom's house heb je toch ook missies? Momma's Boy Corner Kids Clocking Off Misschien moet je nog missies doen voor je moeder voor dat je Not So Fast kan spelen Edit: Sorry, ik heb over de post van Jacky-2007 gelezen die precies hetzelfde zei :$ Bewerkt: 12 februari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
NukeTown Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Die moest ik idd hebben! Thanks iedereen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 @Jacky-2007 In zijn eerste post zei hij dat er op zijn radar alleen nog (o.a.) Mom's House stond. Met mijn vorige post bedoelde ik dat hij eerst die missies moest voltooien, dan kon hij de andere starten. Reageren
NukeTown Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 @Jacky-2007 In zijn eerste post zei hij dat er op zijn radar alleen nog (o.a.) Mom's House stond. Met mijn vorige post bedoelde ik dat hij eerst die missies moest voltooien, dan kon hij de andere starten. Ja inderdaad ik wist dus gewoon niet dat je ook missies kreeg van 'Mom'. Vandaar, maar alsnog bedankt iedereen!! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ah, op die manier R-flex. Anyway, topicstarter is geholpen en kan verder met de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.