Jump to content

GTA hapert heel heel erg & rare kleuren


maxjuhmax

Recommended Posts

Hoi,

ik ben al heel lang in het bezit van GTA IV en wil na een tijdje het weer opnieuw gaan spelen. Omdat mijn computer gecrasht was moest ik hem opnieuw instaleren, dit ging allemaal zonder problemen.

Totdat ik het spel opstarte, ik hoorde wel geluid maar ik zag geen beeld bij het beginfilmpje enz en als ik dit filmpje skip, moet ik eerst een minuut wachten ofzo totdat ik bij het begin kom waar je roman met die auto moet brengen.

Het spel hapert heel heel erg en darom is spelen echt onmogelijk.

Ook heeft het spel allemaal rare kleuren, de achtergrond is gewoon grijs je ziet wel de straatlantaarns enz en je kan gewoon rijden (wat wel heel sloom gaat want t spel hapert als de ...) maar ik zie allemaal vierkantjes en die hebben allemaal rare kleuren.

PC info;

NVIDIA GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i

Chiptype: GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i

DAC-type: Integrated RAMDAC

adapterreeks: GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i

Hoeveelheid kleuren : 32 bits(kan niet veranderen naar 64bits staat er niet bij..)

Ik hoop dat jullie nu genoeg info hebben en als jullie dat niet hebben vraag maar ik zoek t wel op haha

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik heb nog geen patches gedownload maar als ik die heb gedownload wat moet ik er dan nog mee doen? in een gta map zetten ofzo?

Doe geen moeite.

Jouw pc is (in ieder geval de videokaart) véél te slecht voor GTA 4.

Oh ok :puh:

dat word dan een nieuwe videokaart kopen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dhr. Flits Kikker: Hij geeft aan hem voorheen wel gespeeld te hebben, dus blijkbaar kan hij hem wel draaien op die PC.

EDIT: Blijkbaar dus voorheen op een andere PC gespeeld.

@ maxjuhmax: Als je op mijn link hierboven klikt, krijg je een download te zien voor GTA IV. Deze haal je binnen en is altijd begeleid met een readme.txt. Daarin staat hoe te installeren.

Ik weet trouwens niet of deze patch de enige is die je nodig hebt als je het origineel installeert, dat kunnen de PC goeroes voor je beantwoorden. Verder kan je in de GTA IV PC FAQ terecht voor veel antwoorden op logische vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het nou wel of niet eerst normaal op deze pc kunnen spelen?

@Jacky; als je de nieuwste patch installeert installeer je als het goed is gewoon de patches die daarvoor staan ook gewoon automatisch mee. Dus in 1.0.7 zitten ook de patches die voor hem kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dhr. Flits Kikker: Hij geeft aan hem voorheen wel gespeeld te hebben, dus blijkbaar kan hij hem wel draaien op die PC.

EDIT: Blijkbaar dus voorheen op een andere PC gespeeld.

@ maxjuhmax: Als je op mijn link hierboven klikt, krijg je een download te zien voor GTA IV. Deze haal je binnen en is altijd begeleid met een readme.txt. Daarin staat hoe te installeren.

Ik weet trouwens niet of deze patch de enige is die je nodig hebt als je het origineel installeert, dat kunnen de PC goeroes voor je beantwoorden. Verder kan je in de GTA IV PC FAQ terecht voor veel antwoorden op logische vragen.

Ow ok thanks. Ik zal het zomenteen uitproberen en zal wat laten horen als hij t doet.

En ja ik had hem eerder draaiende maar toen crashte mn pc en deed hij het niet meer.

Maar mijn vader zegt dat ik ook een nieuwe geheugenkaart had gekregen dus wss ook andere videokaarrt ofzo

Bewerkt: door maxjuhmax
Link to comment
Delen op andere websites

De rest van je pc is wel redelijk en kan GTA IV aan, dus waarschijnlijk heb je óf de videokaart niet goed aangesloten óf je beeldscherm op de verkeerde aansluiting aangesloten (op het moederbord in plaats van op de videokaart).

Kijk, vooral dat laatste, even na.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...