Fezz Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Hallo mensen, ik heb nu een kleine site die op E107 draait. Je kan daar pagina's toevoegen. Die krijgt dan een ID en wordt weergegeven als "www.domein.nl/page.php?3" Ik wil een bestaand fotoalbum weergegeven, maar dan niet dat hij de rest van de pagina der omheen (Log in etc.) weghaalt. Ik wil ook neit die hele .php code copieren en daar neer plakken dus probeer ik het te includen. Ik doe in dat nieuwe bestand: <?php include("wwww.mijndomein.nl/foto/index.php"); ?> Als ik hem bekijk zegt ie: Of bestand niet gevonden/beschikbaar of helemaal niks. What to do? Bewerkt: 12 februari 2011 door dji-unit Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Include is alleen voor lokale paden, dus zonder domeinnaam. Het wordt dus: <?php include("foto/index.php"); ?> Reageren
Fezz Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Danku, had ik ook al geprobeerd. Ik denk dat het aan de site ligt. Ik ga het anders proberen. Beste oplossing: Photo Gallery verwijderen Bewerkt: 12 februari 2011 door dji-unit Reageren
Dragon707 Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Danku, had ik ook al geprobeerd. Ik denk dat het aan de site ligt. Ik ga het anders proberen. Beste oplossing: Photo Gallery verwijderen Is je include 'wwww.mijndomein.nl/foto/index.php' een andere locatie dan je lokale content? Zo ja kan je ook gebruik maken (indien het alleen om de clientsite code gaat) echo file_get_contents('wwww.mijndomein.nl/foto/index.php'); gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.