Itz-Modz Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 beste. Ik heb GTA-SA al een tijdje maar heb nu zin om te modden !, Ik weet er vrijwel niks van af maar ik zag dat je ook een Zip Sp & Yamaha Booster had?, dat zou ik wel stoer vinden ivm dat ik die ook heb gehad ! Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik aan die mods kom en hoe ik ze kan installeren? Hartelijk dank! Modz Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Kijk hier is of je wat kunt vinden Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Kijk hier is of je wat kunt vinden Elke x als ik op een link druk doet hij nix :S?, is het verder zo moeilijk om het zo uit te leggen ?(kwil niet asociaal overkomen maar ik bedoel of het niet even snel uitgelegt kan worden en bijv de links van de scooters ergens zijn =d? ) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Kijk hier is of je wat kunt vinden Elke x als ik op een link druk doet hij nix :S?, is het verder zo moeilijk om het zo uit te leggen ?(kwil niet asociaal overkomen maar ik bedoel of het niet even snel uitgelegt kan worden en bijv de links van de scooters ergens zijn =d? ) Ok dan zal ik het even uitleggen, Je gaat naar een site waar mods staan, (Hier eentje). Dan zoek je een mod die je leuk vindt en download je die. Dan heb je 2 files. een .txd en een .dff Je start IMG Tool op en je drukt boven op File en dan Openen. Dan zoek je gta3.img op (grand theft auto san andreas/models/hiero). Dan druk je op F2 (of edit > zoeken) dan typ je de naam in van de auto die je wilt gaan vervangen. (scooter zoek je faggio). dan zie je in IMG Tool zie je dan staan faggio.txd en faggio.dff Dan doe je rechtermuisknop en druk je op replace. Dan ga je naar die mod die je hebt gedownload en replace je hem (letop: wel faggio.txd op faggio.txd en faggio.dff op faggio.dff). Vragen zijn altijd welkom! Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Nou dan ga ik eerst maar eens IMG Tool ofzo downloaden ! Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Nou dan ga ik eerst maar eens IMG Tool ofzo downloaden ! Ik heb IMG tool, maar ik snap niet zogoed waar ik faggio kan vinden.. Bewerkt: 13 februari 2011 door Itz-Modz Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 oke nu heb ik mod maar nu freezed me pc steeds als gta opstart Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Even een notitie± Je hebt een edit knop, daarmee kun je jouw bericht aanpassen. Je mag er niet 3 achter elkaar plaatsen! Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Even een notitie± Je hebt een edit knop, daarmee kun je jouw bericht aanpassen. Je mag er niet 3 achter elkaar plaatsen! Dankjewel, Daar Heb ik nu dus echt niks aan. Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Omg nu GTA SA opnieuw geinstalleerd :S, doet hij het nog niet terwijl voor de mod wel :S(maar die is er al af.. Reageren
gielooo Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 en hoe zit het met de ps2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.