Jump to content

Ipod touch 4G of 3G?


K1pc0rn

Recommended Posts

oke, ik denk dat mijn PSP is gestolen tijdens een inbraak, dus ik wil denk een Ipod Touch kopen I.p.v een nieuwe PSP. wij hebben extra verzekeringsgeld gekregen om weer de spullen te kopen die gestolen zijn. maar zal ik een Ipod Touch 4G kopen of een Ipod Touch 3G?

ik vind de 4G wel nogal duur, daarom zit ik te twijfelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K1pc0rn

    10

  • Grand Theft Auto TOM

    8

  • Flashingdemon666

    3

  • Golf_MK1

    3

dat is dus ook het probleem. de 3G kan je eigenlijk nergens meer in winkels kopen (alleen op internet) maar ik wil het liefst bij de Mediamarkt kopen, ja en die camera van de 4G is ook niet echt nodig denk ik (hoeveel Megapixel is het eigenlijk?). en is de 3G alleen in 32 GB en 64GB te krijgen? want ik wil denk maar iets van 8GB ofzo

en mijn vader zegt dat de ipod touch ongeveer even duur moet zijn als de PSP (niet de PSP GO maar de 3000 ofzo) klopt dat dan een beetje?

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat vroeg ik me net ook al af, want ik was al eerder van plan om een keer zo'n iPod Touch te kopen. Maar ik weet sowieso dat Media Markt een stuk goedkoper is, ook in winkels. Dus ik geloof dat hij in de winkel ook ongeveer dezelfde prijs zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

zit er eigenlijk een Microfoontje in de Ipod Touch 4G?

want misschien kan ik dan skypen ofzo.

en ik heb gehoord dat je ook kan video bellen ofzo dat je elkaar ziet.

kan dat ook naar de computer via MSN ofzo? dat die gene een webcam heeft en dat ik hem kan zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit een microfoontje op ja. Je kunt dan inderdaad via internet videobellen. Sowieso vanaf Skype. Naar de computer via MSN videobellen weet ik niet of dat kan...

Als de ander ook een iPod Touch 4G of iPhone 4 heeft, kun je naar elkaar videobellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een iPhone 3G, maar als je voor de functies gaat, zou ik voor de iPod Touch 4G gaan. De iPhone 3G is (vaak) enorm traag. Terwijl de iPod Touch lekker snel is en veel nieuwe functies heeft. Het is ook nog eens goedkoper...

En zoals hieronder inderdaad gezegd wordt, is de iPhone 3G niet meer te koop. De volgende nieuwe iPhone komt waarschijnlijk nog in juni of juli en dan verdwijnt zelfs de iPhone 3GS en zo verder...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

lol,

nu zit ik weer te twijfelen tussen de Iphone 3G en de ipod touch 4G

wat denken jullie?

iPhone 3G word niet eens meer verkocht. En verder nog, die iPod kost 50 euro meer als je psp, dus die kan je niet kopen van je verzekering. Lees voortaan eens voordat je post.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...