Golf_MK1 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 (bewerkt) lol, nu zit ik weer te twijfelen tussen de Iphone 3G en de ipod touch 4G wat denken jullie? iPhone 3G word niet eens meer verkocht. En verder nog, die iPod kost 50 euro meer als je psp, dus die kan je niet kopen van je verzekering. Lees voortaan eens voordat je post. Ik dacht dat hij het had over de iPod touch 3G of 4G en dus niet iPhone 3G. iPhone is natuurlijk veel duurder dan iPod touch.. Je kan natuurlijk wel een tweedehands iPod touch 3G kopen, ben je (denk ik) een stuk goedkoper uit. Bewerkt: 14 februari 2011 door vwbjorn Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 lol, nu zit ik weer te twijfelen tussen de Iphone 3G en de ipod touch 4G wat denken jullie? iPhone 3G word niet eens meer verkocht. En verder nog, die iPod kost 50 euro meer als je psp, dus die kan je niet kopen van je verzekering. Lees voortaan eens voordat je post. Ik dacht dat hij het had over de iPod touch 3G of 4G en dus niet iPhone 3G. iPhone is natuurlijk veel duurder dan iPod touch.. Je kan natuurlijk wel een tweedehands iPod touch 3G kopen, ben je (denk ik) een stuk goedkoper uit. Maar hij wil het per se in een winkel kopen. Dan is de goedkoopste €220,-, dus duurder dan de psp, dus kan hij die niet kopen. Geen andere optie mogelijk. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 >>> Door NandroDavids: Over jailbreaken gaan we 't hier inderdaad niet hebben...topic opgeschoond<<< Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 bij apple.nl kun je hem ook kopen, alleen de 3g niet meer. Tip: koop die van 32 gigabyte, want die andere van 16 zit zo vol. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 ik koop de Ipod Touch 4G 8GB want heb niet meeer dan 100 liedjes en films kijk ik toch niet op ipod touch, dus 6 gb aan apps moet toch lukken? Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Wat is eigenlijk het verschil van de iphone en ipod behalve dat je ermee kan bellen... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 (bewerkt) De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn. Bewerkt: 15 februari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn. En je kan met een iPhone ook via 3G-verbinding internetten, met iPod enkel via wifi. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn. En je kan met een iPhone ook via 3G-verbinding internetten, met iPod enkel via wifi. Weet niet van de 4G iPod en iPhones, maar de vorige iPods hebben geen vibaratie, geen GPRS(navi), muteknop en nog wat klein spul. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ik heb een iPod Touch 3G 32GB, iPhone 3G 16 GB (kapot door waterschade :$ ) en een iPhone 3GS 16GB, en wat ik kan vertellen is dat de iPod 3G sneller werkt dan 3GS (ik spreek wel over kleine verschillen). Al mijn vrienden hebben ook een iPod of iPhone, dus ik kon ze een beetje vergelijken. Ik moet wel zeggen als ik nu de keuze had om een 4G te kopen, of een 3G, dan had ik dat de 4G gekocht. Werkt sneller en zo'n camera is toch wel fijn. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 kga de ipod touch zometeen halen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ik heb een iPod Touch 3G 32GB, iPhone 3G 16 GB (kapot door waterschade :$ ) en een iPhone 3GS 16GB, en wat ik kan vertellen is dat de iPod 3G sneller werkt dan 3GS (ik spreek wel over kleine verschillen). Al mijn vrienden hebben ook een iPod of iPhone, dus ik kon ze een beetje vergelijken. Ik moet wel zeggen als ik nu de keuze had om een 4G te kopen, of een 3G, dan had ik dat de 4G gekocht. Werkt sneller en zo'n camera is toch wel fijn. Ja, ik heb een iTouch 2G en een iPhone 3g, die theoretisch hetzelfde zijn. Maar idd, de iTouch is sneller, mijn iTouch heeft zelfs een 100mhz snellere cpu wat zeer merkbaar is, 4.0 op de iTouch werkt goed, iPhone is verdomd traag met 4.0. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 ik ben nu apps aan het downloaden maar ik moet steeds mijn wachtwoord invullen als ik een app download. hoe kan ik dit veranderen, zodat ik geen ww in hoef te vullen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Heb je sowieso een account bij iTunes? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Heb je sowieso een account bij iTunes? ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.