Jump to content

Ipod touch 4G of 3G?


K1pc0rn

Recommended Posts

lol,

nu zit ik weer te twijfelen tussen de Iphone 3G en de ipod touch 4G

wat denken jullie?

iPhone 3G word niet eens meer verkocht. En verder nog, die iPod kost 50 euro meer als je psp, dus die kan je niet kopen van je verzekering. Lees voortaan eens voordat je post.

Ik dacht dat hij het had over de iPod touch 3G of 4G en dus niet iPhone 3G. iPhone is natuurlijk veel duurder dan iPod touch..

Je kan natuurlijk wel een tweedehands iPod touch 3G kopen, ben je (denk ik) een stuk goedkoper uit.

Bewerkt: door vwbjorn
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K1pc0rn

    10

  • Grand Theft Auto TOM

    8

  • Flashingdemon666

    3

  • Golf_MK1

    3

lol,

nu zit ik weer te twijfelen tussen de Iphone 3G en de ipod touch 4G

wat denken jullie?

iPhone 3G word niet eens meer verkocht. En verder nog, die iPod kost 50 euro meer als je psp, dus die kan je niet kopen van je verzekering. Lees voortaan eens voordat je post.

Ik dacht dat hij het had over de iPod touch 3G of 4G en dus niet iPhone 3G. iPhone is natuurlijk veel duurder dan iPod touch..

Je kan natuurlijk wel een tweedehands iPod touch 3G kopen, ben je (denk ik) een stuk goedkoper uit.

Maar hij wil het per se in een winkel kopen. Dan is de goedkoopste €220,-, dus duurder dan de psp, dus kan hij die niet kopen. Geen andere optie mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn.

En je kan met een iPhone ook via 3G-verbinding internetten, met iPod enkel via wifi.

Link to comment
Delen op andere websites

De iPod Touch is een stuk dunner. Ook zit er op de iPod Touch geen speakertje boven het scherm (deze zit wel op de iPhone en is ervoor om anderen te kunnen horen tijdens het bellen). Het laatste verschil is dat de iPod Touch chroomkleurig is. Terwijl de iPhone in het zwart en wit te verkrijgen is. Ik denk dat dat, op het niet-bellen na, de enigste verschillen zijn.

En je kan met een iPhone ook via 3G-verbinding internetten, met iPod enkel via wifi.

Weet niet van de 4G iPod en iPhones, maar de vorige iPods hebben geen vibaratie, geen GPRS(navi), muteknop en nog wat klein spul.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een iPod Touch 3G 32GB, iPhone 3G 16 GB (kapot door waterschade :$ ) en een iPhone 3GS 16GB, en wat ik kan vertellen is dat de iPod 3G sneller werkt dan 3GS (ik spreek wel over kleine verschillen).

Al mijn vrienden hebben ook een iPod of iPhone, dus ik kon ze een beetje vergelijken. Ik moet wel zeggen als ik nu de keuze had om een 4G te kopen, of een 3G, dan had ik dat de 4G gekocht. Werkt sneller en zo'n camera is toch wel fijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een iPod Touch 3G 32GB, iPhone 3G 16 GB (kapot door waterschade :$ ) en een iPhone 3GS 16GB, en wat ik kan vertellen is dat de iPod 3G sneller werkt dan 3GS (ik spreek wel over kleine verschillen).

Al mijn vrienden hebben ook een iPod of iPhone, dus ik kon ze een beetje vergelijken. Ik moet wel zeggen als ik nu de keuze had om een 4G te kopen, of een 3G, dan had ik dat de 4G gekocht. Werkt sneller en zo'n camera is toch wel fijn.

Ja, ik heb een iTouch 2G en een iPhone 3g, die theoretisch hetzelfde zijn.

Maar idd, de iTouch is sneller, mijn iTouch heeft zelfs een 100mhz snellere cpu wat zeer merkbaar is, 4.0 op de iTouch werkt goed, iPhone is verdomd traag met 4.0.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...