Incognation Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 (bewerkt) Hey, Ik heb een MySQL inlogsysteem gemaakt (en deze werkt ), alleen nu wil ik ook een autologin maken maar die werkt niet echt mee. Als ik in de database in de rij "autologin" een waarde van 1 heb, weergeeft hij inderdaad 1; maar als ik hem terug naar 0 zet, weergeeft hij nog steeds 1.. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Code: new query[128], escaped[2][128]; mysql_real_escape_string(playerip, escaped[0]); mysql_real_escape_string(playername, escaped[1]); format(query, sizeof(query), "SELECT autologin, ip FROM users WHERE ip = '%s' AND name = '%s'", escaped[0], escaped[1]); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(!mysql_num_rows()) DIALOG_REGISTER else { new autologin; autologin = mysql_fetch_field(0, "autologin"); printf("%d", autologin); } mysql_free_result(); Alvast bedankt, Incognation. ---------- Opgelost Bewerkt: 13 februari 2011 door Incognation Reageren
Morph1 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 tip 1: probeer je probleem éerst op te lossen en als het dan niet lukt een topic te openen XD. tip 2: voor de mensen die ook met MySQL werken (ik niet maarja) is het mischien handig als ook de oplossing van het probleem wordt gepost, als iemand namelijk met hetzelfde probleem te maken krijgt en hij gaat op internet zoeken en hij ziet deze pagina en er staat alleen onder "OPGELOST " dan gaat diegene waarschijnlijk ook vragen hoe je het heb opgelost. Reageren
Incognation Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) De fix was niet het allerbeste evâh, maar om het toch te geven: een extra query om te kijken of autologin aanstaat edit; oeps sorry voor bump, ik begin blind te worden Bewerkt: 16 februari 2011 door Incognation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.